United States vs Malta (2658 views)

No coverage Possible

Talk to your nation's teams to schedule matches not on Sunday 21:00 (and not get them forced)
05.02.06 21:00 CET
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: CB ET NationsCup IX
Hosting:
Manager: chosen_ (Leagueadmin)
Maps: Sw_goldrush_te
Radar

Broadcasted by

No Servers yet

Comments

1st, malta ftw -_-
LOL !? I have never seen Malta ppls =P:|
here i am
malta ftw :o:D(l)
gl usa
|:-|
MALTA MALTA MALTA MALTA MALTA MALTA MALTA MALTA MALTA MALTA MALTA FTWWWW
this will be a high ping match :P
go malti go

u can win imho show ur best game |:-|
low skill ftw |:-|8)
200 ping ftw :X gl usa :)
malta ftw
usa will take this |:-|8)
omg alea (l)
Go Malta (l)

And Cobra show them the real meaning of jusing a rifel!!!!(l)

r0f is behind u all!(l)(l)(l)
What about ETTV for Canada vs Slovenia match?
GO Malta, Tox|c ftw (l)
:P
70 slots on the worst ETTV
So no ETTV? bah!
wth ?!!!
this is dumb

Get some american TEAMS!! Canada and America are both playing and no ETTV thats stupid.
We being discriminated tbh :@
how much work is it setting up a server?? if we have a dedicated server? is it just coding and getting invited?

hmm gotta look into this
:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
data-pirates.org:27962 join now!!!!!
w0o0ot
ffs go back up!!
gg 4-0 USA!!! :P
w0o0ot!! post demos SVP :)
anyone have the score of CA vs Slo
waynee is a spamfag