Russia vs Poland (9485 views)

ru Alex
ru etplr
ru eVg
ru FuBoR
ru Leotiran
ru slaw
pl Abject
pl fanatic
pl lesti
pl Lukey
pl wiaderko
pl WuT

ClanBase ET NationsCup XVI
Group B
2nd Matchweek
06.02.13 20:30 CET
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: CB ET NationsCup XVI » Matchlink
Hosting: ClanBase
Manager: fanatic (Highadmin)
Maps: Frostbite
Sw_goldrush_te
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 577234
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 102

Comments

A ja nadal powołania nie mam :C
gl nasza mamo
za smolensk !
dojebal xDDDDDDDDDDDDD
Gl polaczki :))
easy Russia
CHUJ CI W DUPE KACAPIE
gl et.cfg :)

gl Abj :)
gl russians :)
juz nerdze.
Good luck Russia!
You have € 112 on ru RUS
Possible win: € 3627.68
gl Abject ;)
Jetzt gehts los!! kara musi byc zalatwcie putinow!
Lukey juz lece po marynare do pralni dla Ciebie!

HF Abject :)
poprosze wyprasowana, niewyczesana
masz to jak w banku! i guziki z wygrawerowanymi inicjalami!
JA PIERDOLE WIECEJ DUPE LIZ JEBANY PRZYCHALSCIE..
gej
jak pierdolisz to pora sie umyc.. nie ma czasu wzlekac i dupe lizac to mozesz delikatnie mi miedzy rowem a torba ok?
RUCHAJ SIE CWELU I DALEJ SIEDZ POD BIURKIEM :)
dobrze tato juz nie troluje bo znowu kara bedzie...
grawerowac inicjaly bede kulami na mundurach przeciwnika. chyba ze mnie beda lali
gl Polska
hf fanatic:)
gl :D
Russia davai!

WĄCHAJ GIRY SKURWYSYNU
Jebac ruskich!!

daaamn, that's one evil-looking crest.
well its old one from XVIII century...
Actually this one's from late 19th century I think. Looks like some dracula inspired shit, especially compared to the one of Sweden. Pretty cool imo.
This one [link] has to be one of my favourites though.
yep thats true its crest of russian empire from XIX centrury i havent see small crests on eagle's wings on miniature and its the main difference between 18 and 19 century :P
gl poland! dialer and wiadro carry this :)
poland have hujaa so be is roll them for easy honda
odebralem garnitur.
zajebiscie, gl Polsko

kopac ruskich ;D
Gl crosby! No slawa no win blyat
gl Aima and hunter ;)
gl abj, wiadro & dialer
avi for russia
pm _lesti at #team-poland.et for ip tonight, Russia.
cheers
no fragstealer??
he is not rly motivated to get in shape ;)
ye indeed its kinda hard with tzac ;)
you can't be serious with this comment
pls tell us about your problems with getting shape with tzak :P
Problem: What Shape?
You have € 5 on RUS
Possible win: € 500
:xD
Going to be close
Total Pot: € 577234 xD
You have € 58 on ru RUS
Possible win: € 5800
You have € 100 on RUS
Possible win: € 10000

easy money ^^
good luck
You have € 40 on POL
Possible win: € 40.4

gl !
XDDDDDDDD
You have € 48 on pl POL
Possible win: € 48.48
You have € 256 on pl POL
Possible win: € 258.56
GL :XD
to twoje cos nie dziala
juz dzial
http://37.28.153.148:8000/listen.pls komentarz na meczyk zapraszamy
Najlepsze :)
dobry shoutcast:
"siekiera wiaderko i motyka Majce każdy w cipe wtyka"
:XDDDD
NIE GRAJA JESZCZE TO LECI NUCIOREK
noł problem, wiecej takich kawalkow ;D

"lezy sobie cipa gruba którą dupcy Kuba"
nice, add it.
gg
rujOKE , rujago were missing
polaks were not even trying, still rolled Russia... what a sad team Russia is
Ja jebie. Dalej sobie życie i czas marnować na tym gównie :D
rodiaaaaaaaaaaaaaaaa :D!
praca w gejowskim barze to za to pelnia zycia :D
So 2009. Troche lepiej sie wiedzie <3 Nawet wywiad(!)(Ego+100) W telewizji śniadaniowej ze mna robili czleniu. I w Polsacie w nowym programie o gastronomii bede. Tak sie bawie.

Schudles cos? Wlosy umyles? Od kompa cos odchodzisz czy nie bardzo?
JECHAJ KURWOW BEZ ZYCIA
widze odnosisz nieziemskie sukcesy, wyrosles ewidentnie na bardzo meskiego osobnika. przelizales juz pascala? podaj czas i godzine, na pewno usiade przed tv!!!

umylem i scialem po wygraniu zakladu ze wytrzymam bez scinania przez rok. wagi nie zbilem za bardzo tylko zmienilem sklad ciala dzieki silowni. w koncu czlowiek zaczyna widziec efekty lat opierdalania sie i chlania i ze trzeba sie wziac za siebie. jesli o rozmiary chodzi to mam wiecej w rece niz ty w klatce jesli jestes dalej taki jak jeszcze pare lat temu. choc mam nadzieje ze sie zmieniles, dla twojego dobra!

a poza tym co u ciebie? dalej jestes anemikiem czy efekt jojo sie pokazal i wrociles do dawnej wagi? procz nalewania drinkow gejom i kampienia gtv cos jeszcze w zyciu robisz? czy dalej zmyslasz historie o panienkach jak to za toba nie ganiaja wszystkie w miescie?

nie wiem o co sie tak wyburzyles, tym bardziej ze sam zaczales durnym komentarzem. jak gralismy razem to mniej gryzacy byles i w sumie bez konflikow jakichs sie spoko dogadywalismy a tu wyjechales do mnie jakbysmy wzieli rozwod po twoim koncu kariery.et. widze chyba buntownik sie obudzil po latach wielkiego clubbingu
Chyba za bardzo na pieniazki ten komentarz wziales :D. chill

Ne, efekty jojo brak, wyschlem do konca wiec mam raczki jak patyczki.

A dobrze, ze wziales sie za siebie. Serce rosnie gdy to czytam.
team Russia's tags totally made me laugh :D the best clan-tags in this NC