Germany vs Poland (5391 views)

de drago
de gr0ss
de Kevji
de KRESTi
de s1LENT
de sTOWNAGE
pl Abject
pl fanatic
pl hunter
pl palemki
pl Robaciek
pl schovany


6on6 NationsCup 2014
Showmatch
04.05.14 23:30 CEST
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: Misc
Hosting: GamesTV.org
Manager: fanatic (Highadmin)
Maps: Supply
Sw_goldrush_te
Radar
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 14573
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 68

Comments

Abj,fanatic,hunter,palemki,Robaciek co kurwa xD??????????????????
haha gdzie dizel
gl both
nice life
schovany :DDDDDDD
gl s1lent

PS robaciek to cwel
pl Robaciek
pl schovany
Yep, that's the reason I go all in.

You have € 40 on pl POL
Possible win: € 506.8
gl silent
Będzie to dla mnie trzeci mecz w 2k14 i jednocześnie trzeci rozegrany pod tagiem Team Poland. Postaram się was nie zawieść za bardzo.

Pozdrawiam fanów i dizla
2 graczy ktorzy zasluguja zeby tam byc gg
dzięki za pozdrowienia !
hf germany and palemki
XDDDD
co to za patologia?XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
no team poland xD
a po kolbie gierunieeeeeee
gl germans.. fuck em up :]
You have € 10 on de GER
You won € 10.9


krässe kacke
sorry, ale jesteś jebanym durniem, który wpada na PB w 2k14
na CGAC tez wpadl, bimbot zawsze spoko
:D
oj, posta skasowal xD!
ciekawe dlaczego :XD
Bo wszystko się wydało 8(
nice one pl palemki !

inb4 Team Poland played with 4 players :D:D
nie o taka Polske walczyłem
Niestety ale po statystykach wszystko widac. Schovany, wracaj na jaymoda, et pro ewidentnie nie jest dla Ciebie. Juz chuj z robackiem, przynajmniej czasem palnie jaką smieszna glupote, ale Ty?
ale boli huehuehue :>
jak sam skurwesyn.
zajebisty gejming ziomuś, oby tak dalej !
nie zebym cos tu gadal ale schovany trochę lat już smiga na etpro i jest spoko ziomek fajnie z nim się gra itp. po co ta zazdrość u was wszystkich nie kumam :)


A za wygrana niemczuchy obszczam wam w piątek caly Aleksander platz !
rpzumiesz bo kiedys jak ktos byl busted to sie go jechalo a teraz barany z nimi graja i idiota mysli ze jest fajny
i co ze gra na et pro jak jest jebanym unbrainem? Na jaymodzie by przynajmniej cos znaczyl z tym swoim kulawym aimem.
no cóż, przynajmniej mieli swoje 5 min XD ale masz racje ;)
i tutaj doszlismy do setna sprawy ty chcesz cos znaczyc w gierce z przed 10 lat a ja chce sobie poprostu pograc wiec gl w zdobywaniu slawy et XXXXD
pare lat na etpro a dalej slaby nie rozumiem ludzi ciesza sie ze graja po 10lat i sa np. med- :XD
bo im programiki nie pomagają to raz a dwa graja tyle lat bo maja fun z tego odskocznia od ciężkiego zycia :] ot co sa lepsi sa gorsi gracze a polak Polakowi chujem w przelyku
Ale mi nie chodzi o ludzi Twojego typu tylko o ludzi ktorzy graja pare lat i uwazaja tych co graja mniej a sa lepsi za haxow "bo za jego czasow...."
...tzac 2012 i ci mistrzowie alphi i nerdbot czy ktory to tam szpyru
tzac 2012, no i co z tego ta gra to nie jest czarna magia zeby grac w nia 10lat zeby cos ogarniac ludzie typu czikita czy jakis sir ollie mnie rozwalaja
odczep sie od Oli!
Co mam zrobic skoro mysli ze jestem haxem bo bije lepiej od niej? xD
no ale wpasc bedac na poziomie low+ na haxie to musisz przyznac ze jest w chuj zalosne jak i oni sami. No i pozdro fanom koniec rozmowy bylem w tp hehe bedzie w cv :>
Nie znam historii alphiego
Ja znam. Znudziła mu się gra i nie miał na to czasu więc chciał zobaczyć jak to jest grać na bocie. Ściągnął jakiegoś starego nexusa wykrywalnego nawet przez pb i wszedł na publica. Ban po 5 minutach:D a po półtora roku postanowił pograć znów
Hmm to tak jak aphil w sumie nawet nicki maja podobne xD
no podobnie tylko aphil nadal gra czasami z tego co widze a alphi w pizdu poszedł i na tsa wszedł po 2 latach:D no i alphi 5 lat temu już jakiegoś skilla reprezentował.
aphil mniejsza motywacje mial bo nie minely 2 miesiace jak wrocil a i tak dalej ssie
wez wyjdz
No dobra :< Jeśli sprawi Ci to radosc przegralem rankeda w 13minut bo mialem 4 afkow w teamie i zegnaj goldzie 2 :<
4v6 ggs
w urodziny się logujesz? :XD
a Ty juz bystrzaku nawet to dojrzales ?
fejs za mnie dojrzał
Robaciek w team poland..
hahaha chickita :D
Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch Showmatch