#lotto.et vs iAmDedicated (2634 views)

fi stm
fi nsd
fi VenoM32
pl Cubz
pl LiGHTNESS
pl Volvo
25.11.14 22:00 CET
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: CG EU ET 3on3 Ladder » Matchlink
Hosting: CyberGamer EU
Manager: Systematic (Requestee)
Maps: Sw_goldrush_te
Supply
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 3215
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 20

Comments

You have € 222 on  iaD  Possible win: € 1616.16
pozytywnie, nowa scena.et polska nejm szykuje Ci sie konkurenjca
nejm ogarniij sobie team i jebnij na nich a potem na woohoo
za wysoko, wolalbym na poczatek z kims slabszym.
kurwa na 22 luje przeniesli jebance jak ja spac ide
to nie pojdziesz spac, chyba ze chcesz przegapic takie widowisko.
najwyzszy poziom nie tylko w grze ale umyslowy takze
Kun kun kun Aguero lalalalalalalalalala wooooho :)
wygrywac 2:1 przejebac 3;2 :D
Co ci to przypomina hmmm?? Czyzby ostatnie mecze Kolejorza? :/ btw pa jakie spiny pod moimi komentami :D
Czasem bieda umyslowa musi sie wypowiedziec :D Wgl nie wiedzialem ze Robaciek ma swoja postac w lolu
http://eune.leagueoflegends.com/pl/page/reksai-drazycielka-pustki-wchodzi-do-gry
jakby by grali na Ciebie albo jumperra to kto wie, kto wie :)
Dobrze, ze potrafisz skladac zdanie.
:D
dobrze ze ze nie umiem to mnie w koncu na nauczysz
Latwiej nauczyc szympansa mowic po polsku niz ciebie,
Najlepszy mecz ET od lat. Pozdro i powodzenia dla Volvinio i hax lightnessa :DDD
You have € 400 on fi lotto
You lost


sorry?
maul komm ts du nazi
ich war seit 15 im ts du dreckiger sandmusel...
You have € 25 on fi lotto
You lost

wtf gays
Chyba jednak lajtness mial racje ze ciency sa :p
Generalnie to wyszedlem po pierwszej rundzie widzac jego gre, chyba poszedl vid restart czy cos
Nie rozumiem :D tak "dobrze" ?
no bo gral jak idiota na fulla padal a potem wygrali z nimi z tego co widze xD
You have € 222 on pl iaD
You won € 967.92
gg easy
wp cheaters..
VOLVO! WSPANIAŁY ZAWODNIK!
lotto fi 1.30
4.36 pl iaD
You have € 200 on pl iaD
You won € 872

Dzięki
finy za legią?
Ohhh dobrze Volvo jaki bijec kurwa :D masu nowy aimbot?:D