Grunge vs WINNERMANS (4238 views)

pl dex
pl promen
pl Sebson
pl nejm
pl jiN
pl tramp
ET 3on3 World Championship 2015
Qualifier Stage
Poland Playoffs - Best Of 3
Grand Final

Matchweek 3

Hosted by

DoubleDutch Dragons

Made possible by
30.12.14 20:15 CET
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: ET 3on3 World Championship 2015 » Matchlink
Hosting: GamesTV.org
Manager: timbolina (Highadmin)
Maps: Et_beach
Adlernest
Braundorf_b4
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 11179
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 33

Comments

lol izi, szykuje sie grajkowanie w team poland :XD
zniszczymy was, lol
kim ty kurwa jesteś XD
przez 10letni okres gry wrescie bedziesz mogl prawilnie zalozyc sobie ^7>^1> ^7do nicku
watpie, najpierw musialby wygrac
ALE TO NIEDROAJDY SA WIEC WOATPIE ZYBYSCIE WYGRALI
co to kurwa jest?
wtf
Ja tez nie wiem ocb, typy żadnego meczu nie wygrali i od razu w finale są.
przecież o winnermans mówiłem -_-
z echelon wygrali...
co to za zwycięstwo walkowerem? stexx i elviss juz praktycznie nie grają w et
pytales o zwyciestwo a nie o styl
co się tak panoszysz paziu. Wygraliśmy więcej meczów tym teamem niż Ty przez całą swoją nędzną karierę w etka
patrz kurwa jak ego szpyrowi wyjebalo:XD smiechlem:D
no, juz nie chcialem mu o banach i haxach na cb przypominać bo nie ma co komentować takiego poziomu inteligencji
jakich banach i haxach, gówno wiesz, więc proponuję zamknąć japę i wklejać już ip nbs żeby poćwiczyć w gierke
hahahhaha
oj tam jeden taki filmik na yt ale co tam :XD
Jasne, że nigdy nie oszukiwałeś w darmową gierkę, a bany leciały za darmo:DD
a ty co busted sie wypowiadasz
vudka ty sie kurwa nie wypowiadaj bo ty kazdego bys 1na1 najebal chociaz 20 acc krecisz takze pizde stul cwelu jebany.
przecież na cb miałeś bana i każdy o tym wie, więc jinie a właściwie szpyru już nie wymyślaj kolejnych niestworzonych historii
odezwał się sebson a.k.a. magic button 100% acc
coooooo? hahaha, ja ledwo 35acc kręce zawsze albo mniej, więc co ty kapla opowiadasz xD
szpyrek po 13latach bycia cwelem w koncu zaczal grac w teamie i od razu ego mu wyjebalo ;D
i tak kto byl busted to chuj mu w dupe i kotwica na plecy =D
:D
a Twoja matka, bidulka nadal lata po osiedlu i zbiera puszki -_-
Meehow wiesz czemu twoja stara nie jeździ na rowerze? Bo jej dzyndzel w łańcuch wchodzi i budzi całe kurwa osiedle.
ty po 13 latach lizania dupy widzę się poczuwasz na gtv
Prawda boli?? Szpyrusiedupolizusiepospolitusie ?! :)
lizania dupy, niby komu? :D
flejm w chuj! ]
Udanych zawodów
:)
powodzonka grunge: )
izi trampito
gl Sebson :)
hf all
dzięki, oby pomogło :)
Śliczna lektura. Już wiem czego uczą w gimbie xD
niedlugo tam pojdziesz i zrobisz sobie powtorke
;XD
no thx, ale tobie przydałby się powrót do przedszkola. Każdy zasługuje na drugą szansę.
Powodzenia nejm przyjacielu!
Powodzenia nejm przyjacielu!
Powodzenia nejm przyjacielu!
Powodzenia nejm przyjacielu!
Powodzenia nejm przyjacielu!
toen je klein was, de moeder gevoed u met een katapult
hahahhahahaha dobra lektura
You have € 250 on pl G-
You lost

chuj ci w dupe nejm
You have € 100 on pl G-
You lost

:/
nice team polakistan LOL :DD
edit. ET dead lol:d
I blame nejm :D
Tak było kurwa XD