dMon eSports vs 'xD Trickjump, (5019 views)

pl b3lka
pl dialer
pl Frag'Stealer
pl hunter
pl jiN
pl WuT
nl Eddo
us ohurcool
nl Sebhes
gb Shaman
fi Sherclock
fr yokoo


CyberGamer EU ET Season 3
6on6 Division 1
Upper Bracket Semi Finals

Bracket - #cg.et - Rules
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: CG EU ET Season 3: 6on6 » Matchlink
Hosting: CyberGamer EU
Manager: ohurcool (Highadmin)
Maps: Adlernest
Supply
Missile_b3
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 11194
The bets are closed.

Broadcasted by

Video Streams
MerlinatoR
By: MerlinatoR
View on GamesTV (external)
Language: English


Viewer Peak: 47

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 22

Overall Viewerpeak: 69

Comments

-meehow/jiN +BloOdje
FragStealer :O
Big Fan :o
Prawdziwi esportowcy, do kiedy macie kontrakt z tą organizacją? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD BEKA!
nie wiedzialem ze w et jeszcze mozna grube hajsy zarobic (przez rok tyle co za jednego go4lola xD)
Jedziesz z gównami WuT! :)
where is meehow (:(
where is meehow aka kamyk aka alhub
woooow, i think im frightened
yokooooooooooo
gl hunter & Sebhes
Gl 'xD
I believe
gl sebhez
gl wut xD
gvd vergeten te betten.. inb4 'xD ez 4-0 win
gl joris le con mdr
You have € 250 on eu 'xD
You won € 1685

gg
praccs on baserace paid
You have € 50 on fr dMon.
You LOST.
You have € 400 on fr dMon
You lost


pfff pakujta mandzur i wypierdalac
don't worry Wut there is still a spot on the Team Roids b squad for you
belka offline only lmao
masz liscia na lanie lochu
na bank sie tam pojawi
jak ty mu walniesz liscia to sobie reke zlamiesz chudzielcu
co tez cie japa swedzi? zapraszam do aalborga albo na lana smietniku

PS. jebalem twoja matke
Twoj poziom intelektualny siegnal zenitu w momencie napisania "jebalem twoja matke". Wygladasz jakbys mial jakis niedorozwoj miesni. Sorry, ale nie mam ochoty jechac do jakiegos " aalborga" tylko po to by wyjasnic Ci, ze jestes jak chodzacy przeszczep. W ta martwa gre nie gram i nie zamierzam tracic kasy oraz czas na lan2k15, bo tam nie ma monitorow takich jakbym ja chcial. Moze kiedys zrozumiesz, ze jest cos takiego jak silownia oraz dwor ( nie chodzi mi o to, zeby wyjsc sie napic i wrocic przed komputer ).
a co to dwor?
W1lko juz Ci wyjasnil wiec stfu.
You have € 250 on eu 'xD
You won € 1685
You have € 114 on eu 'xD
You won € 768.36
Don't belive!
ja jebie ale wstyd
ggwp
You have € 100 on eu 'xD
You won € 674
You have € 1500 on fr dMon
You lost
replay of this game up on YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-Z-yv2fhQVg
team was undefeated with me :(