Brazil vs Canada (4978 views)

NationsCup Qualifier

CET'S WATCH OUT, THIS IS 1 MINUTE AFTER 19.01. 00.59 ...
19.01.06 01:00 CET
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: CB ET NationsCup IX
Hosting:
Manager: Adacore (Leagueadmin)
Maps: Sw_goldrush_te
Radar

Broadcasted by

Enemy Territory TV
de vp.ETTV.Server
By: arni (ettvd)

ettv.vpclan.de:27960
 
125
xx PourIX Broadcasting // Server 1
By: GTVd

213.251.145.139:29000
 
80
xx PourIX Broadcasting // Server 2
By: GTVd

213.251.145.139:29001
 
80
xx SeNtiX[ETTV] - playREACTION
By: GTVd

194.204.115.138
 
100

Total Slots: Auto
Viewer Peak: unknown

Comments

more ettv x(
ping > 300 to br guys, Can win
ping < 200 to br guys, BR win /o/
where is matchserver located? new york? :)
lol swine.

omfg 01:00 on the clock, school day, soz

GL Canada.
|:-|
brazil 4 the win ;)
Brazil gona need luck :P
Brazil fot teh win :)
Brazil ? MiB guys thre ??(l)
go go go BRAzil!!!
forca brasil
falam portugues entenderam:D
Brazil 4 the win...
gl brazil....(l)
i dont know players from both teams but i wish them good luck and low ping

good luck guys, nice to have you in nc!!! :P
lol canada

for?a brasil :D
brazil win 4:0 xD
gg weee
Temos que falar so em portugues que n?o entender que se foda :D
]|:s8|:o
:P pa puta ke vos pariu canadianos da pi?a lolllll
vamo la brrraziul!!
mas no mundial indes apanhar na peida
hahaha :D:D:D
haha necro, n?o se esque?a de nossos Ronaldos :)

GO GO GO BRASIL!
Canucks for the Sweep 8)
Aaah se fosse no futebol! :D
Brasil o/
Dale Brazil.... 4x0:P
Me digam uma coisa, quem ser?o os jogadores brasileiros????8|
GL canadia
winter holiday roxx, i will be able to see that game 8)
i think canada is gonna own brazil. anyway, gl both teams!
Gogogo other side of planet |:-|
:D soccer freak :P
Goooooo Brasil
lol g01d va arrebentem isso tudo(l)(l)
ieuheiuehieu
mais n?o eh um bom time ? :D
canada wins :E
match postponed for 1h
omg.....fucking brasilian ping
gl br(l)
will brazilians get shot if they lose?
|:-|
will brazilians get shot if they lose?
:?
Go go go go Brasil! ;)
the canadians bombed brazil to hell 8-)
ping < Brasil 4fun