France vs Switzerland (8625 views)

Group B
01.12.06 21:00 CET
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: CB ET NationsCup X
Hosting:
Manager: Anaconda (Leagueadmin)
Maps: Radar
Frostbite
Downloads: TV Demo: France vs Switzerland (3 Files)
On Demand Watch this Match now.

Broadcasted by

Enemy Territory TV
de #fayntic ETTV 1
By: h3ll (ettvd)

ettv.h3ll.name:29000
 
50
de #GamesTV.org ETTV server 1
By: andyF1 (ettvd)

gtv.servegame.com:27970
 
10
de #GMW`ETTV3
By: Trubel (ettvd)

212.43.81.23:27968
 
125
de ETTV.fr, Hub/Recorder 1 (30 slave slots)
By: skooli (ettvd)

ttp://tv.ettv.fr
 
0
de homeofhosts.com #1
By: Broodman (ettvd)

ettv.homeofhosts.com:27960
 
50
us #Pr3dS.Gaming ETTV 1
By: Phoenigore (ettvd)

game4.sgserv.net:27960
 
125

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 439

Comments

Easy one for France
so, France>Switzerland>Germany?

easy for SUI
if france win after what we have see during fra-uk war ...
Uk-fra was a skilled war... sui-ger was pretty rubbish
so imo Uk>fra>sui>ger
lol :)
worst conclusion possible, teams playing against eachother may cause chaoz
btw Cannavaro bambino di Napoli <3 :)
2easymoney.
France > world ...
no doubt...
no... not absolutely right

me> all

=P
pitty only the french think that :)
i prefer my women with shaved armpits thank you very much :)
gl arrow
gL 2 both! < 8- )
I think that SUI will take this one.
Dabster ftw
gl arrow, reaver, dabster <3
I bet on Swiss but France can also do it on a good day...
you aint playin this year for fra?
Nope they only took good players this time, but I still believe in a team France with a good teamplay and not only aimboters like kyp!! (ye spec him it's really impressive)

Sarcasm ftw!
GL Switzerland! :)
Suisse > France
Sui imo ;)
easy for arrow :P
red-white ftw!!
4 su "da swiizerland" ricola or w00000t?!

edit: cancelled y?
Your bet: 20€ on SUI
Possible Win: 25 € (+5 €)

sui ;*;*;*;*
same <3
like someone cares about 20euros bet...

Your bet: 40000€ on SUI
Possible Win: 50000 € (+10000 €)
thats rly skilled bet !
GL, but i personnaly wouldnt bet 50% of my money on a match like this
wildcat:

Open Bets: 1 Pending Money: 20000€

Nice cheat, coward !
ive changed this bet :p
go rapt6rr lolz
Yzi for SUi, sure-
after yesterday, I'm going all in on SUI. GL!
all my money on <+/
is rqmbo playing?
only high+skillers
lol
more jokes pls
ok, two man walk beside eachother. Man number 1 says: Can I walk in the middle?
the rqmbo one was way better.
muhahaha LOOOOOOOOL :))))))))))))
idd.
btw, atxet i hope you lose this bet :[
10 € on Fra, GL!
1.25 odds for swiss...the game is gonna be closer than that imo... anyway have fun
French lu : freek, class, frk, pheex, kyp and eht.

Shaq gave up after 1 game, nice spirit ^^


shaq is low
who are you?
new>oldschool even if i dont know him ;p
^^ pes6 is better for him
france, my stars <3
ricola pwnage!
good luck to both of the teams! :>
score?
fu, lost my money! but close for swiss. couldnt understand why germany lost the match against swiss :(

think swiss is a luck team:)

mfg
germany sucks
swiss were fucking around because its an easy match for them o;?
tr00
France wp...
close, wp both