Impuls-Gaming e.V. ET vs raZer e-Sports (3891 views)

pl phase
pl zyga
pl laser
pl dawidson
pl matwiej
pt amnesia
pt utk
pt rAhzel
pt Nkd
pt sh1va
07.04.10 22:00 CEST
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: ESL 5on5 Spring League 2010
Hosting: Electronic Sports League
Manager: phase (Generaladmin)
Maps: Supply
Sp_delivery_te
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 4498
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 15

Comments

gl phase e claro razors! (é facil para voces )
:DDDD xD
se nao ganharam são mega newbies
vamos lá parti-los todos.
pol vs por cmon.. the most unhit match incoming :D
juz sie tak nie onanizuj tymi komentarzami :o... jutro zapewne nie zagram.
dlda niego to srsly biznes przeciez !
do budy kurwiszonie, wiem ze stary toba kopie doly ale wypierdalaj juz dzieciaku niedojebany bez szkoly
to pokazales jaki dojrzaly jestes
cisnij ta kurwe z gimbazy ile wlezie :XDDDDDD
dlaczemu im nie pokazales?:|
bo pokazywalem jak bylem maly :{D...
BORA IMPULSE. TOU NA TERRINHA. POLAKS! WOOHOO!
gl phase, legendary rifle of ET! <3
gl patos
wp
"we bashed you 2 weeks ago"
http://www.gamestv.org/event/16984-impuls-gaming-e-v-et-vs-razer-e-sports/
2mins on adler and 7mins on sd but congratulations this is your first win against us! too bad that we played with backup.
lol look at that line up ...
and shiva is back up too ( he should never play or play muted xD )
if you dont see different between lineups you are so fuckin BLIND
was talking about our line up . I know it was not your best line up today, but the other game we didnt have our best line up too :). Anyway wp and gl in your next matches.
jezyk angielski 3 klasa podstawowki sie klania ulomie
napisz jeszcze slowo, a ponownie sprawie ze twoje konto bedzie zbanowane, tym razem na stale.
o kurwa co ja zrobie chyba sie powiesze bo nie bede mogl jebanego niedouczonego plebsu jechac


z/w ide sie pociac XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
phase teraz to przeszedles sam siebie XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
nie spamuj bo wejdzie do innej fazy
co tym razem ci nie pasuje w jego angielskim pierdolony cipendejsie
jest tak samo gowniany jak twoja stajnia jebany murzynie
OMG WE PLAYED WITH A BACKUP!!!
OMG
rennie para ti amigo.
btw that werent the times...
and a bash its not a 4-2 score ;D
too bad for u *
TOO BAD FOR YOU THAT YOU LOST THIS MATCH BY FORFEIT HAHAHA
Amnesia had wrong PB Guid :PpPpPPPPPpPpp
blablabla
u must be blind go check it
u dont win in the game u try to do it outside by others means its just pathetic
XD
justice :D and rahzel also cheating during match. :/
lol i saw a "lol" in delivery but i think it was to me
and as u can see my guid is right esl cut it when i put it there
yep parkingson bot.
srsly!
no walls bot
u guys loss but u think u must win so do everything u can to persuade the others of it there is just a word for it PATHETIC
at least we had correct PB guids and we are clean :)
and stupid :) (only you i mean not the rest of the team)
ty na prawde masz jakas pokurwiona fobie :D odpisuje ci teraz wyjatkowo, by wbic ci do tego pustego lba matole, ze mam wyjebane na to co piszesz, nawet nie przeczytalem tego gowna powyzej :D lepiej zajmij sie wychowywaniem swoich malych adolfow.
ty jestes moja fobia moj kochany :) -- pasja zyciowa , jebac leszczy
haha kolejny internetowy kozak aka jedna lufa w pysk i beton
tak sie balem ze dopiero teraz moge odpisac :C
n gozes cmg fdx :<
LOL xD
mas tou contente!! xinei-o de frente!!
gl in the future Implus-Gaming e.V.E , nice guys, wish you the best
skore?
no snider no win
no phase no win .. oh w8 u were on the server :S
we had shiva ... its like playing 4v6 :)
no lamez0r no win ;p ;D
4-0 razer gg
gg rahzel *
You have € 204 on pt raZer
You won € 463.08
ow yé
hmmm nie mial kto z nimi zatanczyc to kurwa trzeba bylo dzwonic ... GG :D
dobrze wiedziales, ze gramy offi i bedzie brakowac snidera
Oo - mowilem - potrzeba dzwonic... your choice ;D
"w srode mnie nie bedzie" tak mowiles we wtorek =)
wrocilem o 21 - ogladalem mecz - wiec nie bylo mnie ale o 22 bym pewnie zagral - yo?!
co ten phase narobil.. mogl dzwonic co 10 minut przez 10 godzin z pytaniem czy aby cos sie nie zmienilo :( ;/ ;*
dokladnie :D walnal faila! ;P
sama im pokaz!
killerboy watch this game and judge... imo RAHZEL is low player with bot, he dont want to apper himself soo he doesnt shoot much...+movement like a fagot ! bot imo its not possible to shake a crosshire up down like he does
i always aim like that not my fault check reload he have the same problem but he aims even better ;D.
btw i went 2 times to the pt lan and everybody saw my shake skills ahah
who cares about unknows lans in pt??? you cheated during match and this is a fact.
lol what fact? stop saying bullshit xD
go search for rennie @ google
never saw so much whine in my life

gg wp

i will stop aswering to this pointless acusations
gl in the next matches **
unknow lan with uknow teams. where are top teams from europe? hehehehehheh
lol pls unknow teams? i know at least 2 of them... and both have known players.. ur a retard afterall
co to jest uknow jebany leszczu? do szkoly wypierdalac, a nie w et nerdowac
reload :D he shake cus of sensitivity and that shaking is normal (every curse ) u have low sensitiv(its visible,cant do fast 180 turn) and shake only up and down, i have not changed my opinion...
i shake my hand m8 bcause im nervous... ask my team and everyone else @ lan o speced me... they saw :) and btw i dont care about ur opinion it was just to clear the stuff up.
"rahzel = low + bot"
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
at least u make me laugh
gogogo polaks gl busting rahzel!!
and phase got stabbed by shiva, u should quit et dude!
piss on u polaks
@Shoutout to $!LV3R
tens de dizer isso ingame oh gay!
:DDDDDDD
what is the point of this discussion ?...

OMG HE SHAKES, DAMN THAT IS A HIGHTECH BOT...

sure thing.... please just accept the fact that you lost, don't whine that is useless, that only show how retard you can be when you lose.
And don't search for "another" way of winning that is even more retard.

Thanks for the game it was fun playing againts you.
n1 cares about wat u say u got served and now crying.. bb fag polaks
utk was playing so.. instawin for them!
hmmm por acaso tou enferrujado, mas a valer XD
utk said:
"say good buy to ur mother!"
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
PRETO DE MERDA HAVIAS DE MORRER COM UMA BANANA ENFIADA NO CU
hm se pensar bem acho que ias gostar :$
"much walls must brb"
es tao retard k nem copias bem o texto é preto e basta...
n fiz copy past, oh fdp
Void : "Menino normal : Olha mae, sem mãos" "Adidas: Olha mãe, sem paredes"

Epic quote ;D