to Make odds even vs Skup Butelek @ #nuclear-outside (11312 views)

pl fanatic
pl ska
pl palemki
pl syriusZ
fr RiZkKk
pl dizelowsky
pl BloOdje
pl chudy
pl Kwilos
cz zajac
09.06.11 21:30 CEST
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: CB ET 5on5 Ladder » Matchlink
Hosting: ClanBase
Manager: fanatic (Requestee)
Maps: Supply
Sw_goldrush_te
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 34045
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 37

Comments

1st
:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO AMAZING BRO :O
ja pierdole ale ty zajeebisty cool jestes ! :O
avi :PpP
no siur XD

EDIT: bede najebany pewnie bo fanatica siostra ma urodziny
widze ze nie bedzie taryfy ulgowej :<
bedzie bo jestes legendarny jak i caly twoj team :) a to ma juz przywileje ;]
ska was troche umyje

cos czuje ze bedzie mycie
GL fanatic
palemki fanatic cipa i dizel hf! :)
bez jaj kurwa, syriusz i ktos do paczkowania i butelki padaja na wlasnym spawnie
pasujesz idealnie !
nejm - tak wlasnie bedzie wygladalo SD kiedy syriusz stanie na gorze
nie obsraj giry czasem :XD
jak bede chcial to nawet dwie obsram, bo moge. A ty lepiej sie juz dzisiaj nie myj, jutro zostaniesz tak dokladnie umyty, ze cala ta rzepa zejdzie
xDDDDDDDDDDDDDDDD
spoczko jakby mi zalezalo :D
a powinno, czeste mycie skraca zycie :\
jakby to powiedziec miejsce w szeregu pokazane. Brakuje jeszcze mycia by Syriusz&co.
nude zaoszczedzi na wodzie a syriusz potrenuje rzezbienie w gownie
Robote sobie znajdz lepiej bo Ci sie we lbie pierdoli :D
gl palemki :D
gl chudy :)
gl Kirej
Gl palemki, syriusz, zajac:D
You have € 151 on pl tMoe
Possible win: € 161.57 :D
You have € 250 on nudE
Possible win: € 4142.5
gl chudy,dizel
GL fanatick & ska
gl polish friends, iNmotion greetz u
gl hf merc avi ;-D
GL ska
You have € 700 on pl nudE
Possible win: € 6713
You have € 7776 on pl nudE
Possible win: € 22705.92

bo nie inaczej


hf syriusz ;)
Gl Zajac.:*
gl zajac
lineup:

pl dizelowsky
pl BloOdje
pl micho
pl chudy
pl Kirej
haha gl micho az pospecuje ;]
GL dizelowsky:)
POLISH_MATCH_OF_THE_DAY !!!!
ja bym to nazwal Polski Dzien Mycia 2011 - zapiszcie sobie ta date i swietujcie co roku
sb BloOdje [7:55]: NO DIZEL MUSI OCHLONAC BO MU SIE MOZG Z GLUPOTY ZAGOTOWAL


win :D
Red Shirt sb dIZEL bez respektu 86 deaths