inSpiron vs grindhouse (4138 views)

nl fritsie
nl Mott4
nl Highway
pl TworzyQ
pl wrednydzik
pl JackDaniels

CB 3on3 OC Spring 2012
Second League - Grand Final
20.06.12 21:30 CEST
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: CB ET 3on3 OpenCup Spring 2012 » Matchlink
Hosting: ClanBase
Manager: btw. (Requestee)
Maps: Sw_goldrush_te
Supply
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 64764
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 25

Comments

gl btw
gl dziku&bytheway (:
hf grindhouse
gl dziku&Jack
yeeeee not gonna happen at this time :)
izi btw :p
GL 4ttoM !
highnow noob
Gl inspiron :)

eraz
hf wredny i btw :)
gl btw :)
gl fritsie highway TworzyQ wrednydzik and JackDaniels
:DDDDDDDD
:DDDDDDDD
haha you dick :D
hahahahaha :D gl motta dudess <3 xoxoxoxooxooxooooxoxoxoxoxoxoxox
dj highway<3
Omg :D GL both :*
gl highway :)
gl all ya -- and hf
gl hf
gl hf motta, highway :)
gl insp and btw <3
gl jackdaniels & wredny :)
gl prolaks
izi 4 Rutger Martijn en M4rtijn!
gonna be hard....easy for the polaks
gl fritsie mate, u merced for me a couple of times
u a beast bra
You have € 500 on pl gh
Possible win: € 790

gogo jackdaniels !
not today m8, cancel bets coz I suck :D
NOT EXACTLY NEWS MATERIAL
nou, gl dan maar he :)
gg!
ggs wp!
score?
You have € 819 on inS
You won € 1490.58
bah omg
You have € 3000 on pl gh
You lost

Good job btw no really GOOD JOB
sry cant carry them all the time :(
dus jij gelooft niet in mij
sorry schattkes ik d8 hun favourite map gaan ze sowieso wel winnen:P dat gr van ze
lekker voor je
You have € 100 on pl gh
You lost
You have € 50 on gh
You lost

:(
NOOOOOOOO, btw!! i lost my all money , eh :D next time you must win
will try! :D its too hard to play with hangover afterall :P
You have € 65 on gh
You lost wszystkie pieniadze jakie mam stawiam na was ale i tak nie zaluje :) jeszcze na 1 mi starczy
i c polaks can´t bet

You have € 26500 on inS
You won € 48230