mikeh's low gamers vs Wariats (2232 views)

se baq
pl J4REK
pl myszal
pl bAstek
pl brAhi
pl Baczo
10.06.15 22:15 CEST
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: CG EU ET 3on3 Ladder » Matchlink
Hosting: CyberGamer EU
Manager: bAstulinhoo (Requestee)
Maps: Supply
Sp_delivery_te
Adlernest
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 250
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 3

Comments

o kurwa gwiazdy.et xd
haha gl mlg
cu next year
ewidentny brAhi szoł
What se baq???
they were clearly cheating
Cos mi mowi ze to nie byl brahi no ale coz moge sie mylic :)
tez w to nie wierze patrzac na dmg
"(sprd|twidi) even guys from parodia didnt shoot that good, so i just wanna see if you're one of the best aimers in EU, or just a cheater"
i z ktorego cfg zajebales to quote?
z Twojego bo od 2k04 jestem Twoim wielkim fanem-mam cfg kubek myszke podkladke i nawet garnitur do gierek chcialbym byc taki jak Ty ! Czuj Czuj Czuwaj!
ale ty jestes glupi i do tego slaby./
przeciez kazdy madry czlowiek zorientowalby sie kto zawsze gra z baczem i bastkiem trojeczki i kto gra pod moim fejkiem ale chuj bede chory jak nie jebne komentarzyka na gtv no kurwa jeb jeb jeb w klawisz
"jak nie jebne komentarzyka na gtv no kurwa jeb jeb jeb w klawisz" i tutaj udowodniles swoja glupote
" ale chuj bede chory jak nie jebne komentarzyka na gtv no kurwa jeb jeb jeb w klawisz" jak kopiujesz kopiuj całą sentencję bo wtedy to ma sens a jeżeli nie rozumiesz jej powiedz zapytaj - odpowiem, a Twoja opinia jest bledna bo zycie inaczej zweryfikowalo wszystko :)
Pozdrawiam i zycze udanej niedzieli
"sentencję" --->? nie uzywaj slow, ktorych znaczen nie znasz

e: nawej jakbym skopiowal caly cytat nie zmieniloby mi to mojej opinii
nawet nie wiem jak to skomentowac bo internety sa kurwa boskie ale moze tak to zrobie skoncz takie uczelnie jak ja osiagnij w zyciu chociaz minimalny szczebel tego co ja gdzie byle jaki glupek nie dal by rady zbadaj swoje IQ i podeslij , wtedy twoje zdanie bedzie sie cos liczyc i bedzie faktem a nie opinia bez pokrycia :) pozdrawiam :)
Ty cos skonczyles, a oceniasz innych jakbys byl narcyzem. Gdzies mam to co ty tam masz, czym sie zajmujesz i jaki z ciebie narcy, nie masz pojecia czym sie zajmuje, gdzie pracuje wiec jakim to prawem myslisz, ze wiecej osiagnales w zyciu? Oceniles to po fladze czy jaki chuy? Jestes takim zerem zyciowym, ze szkoda mi sie rozpisywac na twoj temat.
Ps: dalej nie zmienilem swoje zdanie pierdolony narcyzie:)
Z jednej strony pytasz jakim prawem ktoś cię ocenia nic o tobie nie wiedząc, a z drugiej sam oceniasz na tej samej zasadzie. Pomyśl sobie o czym to świadczy.
Jak widac ocenilem jego zachowanie i skill, nie jego cala biografie, co w zyciu robi, czym sie zajmuje itp. kiepie.
:XDDDDDDDDDD brawo nejm
do tego wulgaryzmy - takiej obrony uzywaja tylko i wylacznie ludzie slabo radzacy sobie ze stresami jakie niesie zycie. z calego mojego wysilku jaki wnioslem w ta malo interesujaca konwersacje chodzilo mi o to by uswiadomic ci ze w tej grze liczy sie zabawa i odprezenie np po pracy zakupach czy interesach lub jest to po prostu kogos hobby czasy tej gry minely i ludzie graja w nia juz z sentymentu. jakim prawem ja oceniam ciebie ze zwyklej obrony siebie zareagowalem tak samo jak ty pierwszy oceniajac. mam w glebokim swoim powazaniu co robisz i czym sie zajmujesz jakiego masz SKILL'A bo to mi frajdy nie da wylacznie mnie obchodzi tylko to co ja robie - bo jestem za to odpowiedzialny a takie gluciki jak ty musza sobie podbic ego dowartosciowac sie w internetach bo w realnym swiecie takich jak ty po prostu ma sie tam gdzie slonce nie dochodzi malo znaczacy ziomeczek i tyle kopsnie szluga wyjdzie na piwko i tyle ot cala historia.
Po 1 ps nie bylo obrona ty tepy osle, po 2 chcesz zachowac kulture to pisz "Ci", bo inaczej pogadamy tepy baranie, po 3 niezly z ciebie troll idioto, po 4 mam wyjebany na ciebie (nwm jak Ci to grzeczniej przekazac), po 5 jestes najwiekszym zerem w et, poniewaz grasz jak to mowisz "od 2003r" a gowno bijesz, po 6 nie pije, nie pale--> oceniles to po slowie "pierdolony"? , po 7 swietnie sie bawie jak pisze z takim randomem, ktory mysli, ze jest pro po tym jak jego "uber team" wygral z tp (podkreslam twoj team, nie ty), po 8 moje hobby to pisanie i denerwowanie takich pokrak zyciowych, ktorzy reaguja na to powaznie. To tyle z mojej strony dzieki za rozrywke,
Ps: dalej nie zmienilem swoje zdanie pierdolony narcyzie:)
ale po co mam pisac "Ci" jak nie znam cie tzn tego nicku - wiec tak zaborczo powiem ze jak nie wiem z kim to wszyscy leca do jednego worka jak szczupaki o 4 rano... masz wyjebane niezly troll itp to po co sie udzielasz no chyba ze tak jak pisales jest to twoje hobby ktore wiaze sie z tym ze po prostu nudzi ci sie w domu bo nie masz innych zainteresowan czy rzeczy do robienia ktore przyniosa korzysc...bo pisanie by podniesc mi cisnienie czy komu innemu nie robi raczej kazdy gracz w moim wieku smieje sie do monitora wyobrazajac sobie malego skurwysynka w okularach i z pryszczami jak wulkany na buzi :) gowno bije bo gra zmienila sie jest inny styl nie tak jak kiedys bylo i to kazdy doswiadczony gracz zza "zelaznej kurtyny" ci powie ale ty jestes z tych co tych graczy do dzisiaj uwazasz za bohaterow i na samam mysl o nich masz namiot - widzisz a taki ja z nimi kiedys grywal . i teraz uwazaj moja wisienka na torcie pokraka zyciowa to nie jestem zwazywszy na to ze jestem szczesliwym zakochanym facetem z zabezpieczeniem na zycie i fajnym sprytnym planem. a takie palanty jak ty beda zawsze czekac na to co ktos da bo sami nie beda umiec wziac i czekaj az mama tata babcia da. "po 8 moje hobby to pisanie i denerwowanie takich pokrak zyciowych, ktory reaguja na to powaznie" skoro nie potrafisz pisac powaznie to kto w zyciu grymasie wezmie cie na powaznie troll zabawa :) tak jak wspomnialem to jest gra w ktora gram z sentymentu do ktorej wrocilem w 2011 czy 12 kumasz i to jest dla mnie zabawa odprezenie gram ze starymi znajomymi co podobnie jak ja podchodza do tego nie musimy nakurwiac jak team decerto wieski czy koty by sie cieszyc ze od momentu w ktorym sie poznalismy dalej gramy i sie smiejemy jak gramy leci info jutro jade na ryby zamiast np 3 mainem zabawa przednia i tyle. Troche tu chaosu i malo skladnie ujalem wszystko ale co nie co moze kiedys zrozumiesz ;)
Jeszcze mi powiedz, ze miales ten sam nick w 2k03, bo nikogo nie kojarze z takim oto name. Nie rozumiem twojego "fenomenu", dlaczego zadajesz sobie pytanie i sam na nie odpowiadasz(jezeli mozna to nazwac pytaniem, poniewaz nie ma tam skladni). Kolejny raz oceniasz nie znajac osoby. Jaka masz pewnosc, ze nie jestem od ciebie starszy? Piszesz, ze jaki ty nie wyksztalcony, a slowa nie potrafisz dobrze skleic ----> samam mysl . Kolejne pytanie, dlaczego uwazasz, ze jaram sie graczami zza "zelaznej kurtyny", poniewaz mam nick one4one? To wszystko co pisalem wyzej to sarkazm( ty wyksztalcony "powinienes" to pojac jakos ). Pisac z takim kretem to dla mnie przyjemnosc naprawde,

Ps: dalej nie zmienilem swoje zdanie pierdolony narcyzie:)
heh ten nick byl za czasow administracji upc w klanach inaczej i publikach tez :) i pozdrawiam jak dorosniesz poczytaj to wszystko jeszcze raz :)
Dorosniesz? Ile ty masz lat, ze twierdzisz iz jestem jakims malolatem? Kolego idz placz dalej, ze wszyscy cie bija.

Ps: dalej nie zmienilem swoje zdanie pierdolony narcyzie:)
ale kto placze? ja? i ze wszyscy mnie bija? kolesiu bo pekne prosze cie takich smarkow opinia jest mniej warta niz rolka papieru toaletowego ktory popularnie sluzy do wycierania pupy :) wiec moze tym porownaniem dojdzie do ciebie ile to co tu piszesz jest warte dla mnie
"Smarkow" xD u're gonna rekt ./ Pisales wyzej, ze nie obchodzi Cie nic co ja tutaj cytuje, pisze itp. to na chuy dalej ciagniesz i bronisz sie jakby cie dupa bolala od tego, ze jakis typ cie bije, a ty do niego, ze gra na wh, poniewaz to jest niemozliwe, ze jakis noname ciebie kara? Jestes zerem, narcyzem a do tego jestes glupi i slaby.

Ps: dalej nie zmienilem swoje zdanie pierdolony narcyzie:)
nie ciagne nie bronie a tlumacze jak malpie uczacej sie pisac patykiem :)


Dajcie sobie już spokój...
#freeAbj
przeciez ty czlowieku jestes takim idiota ze o studiach to sobie mozesz pomarzyc to raz
a dwa to ludzie ktorzy cos osiagneli nie maja czasu na granie w gowniane gry calymi dniami
podsumowujac wypierdalaj glupi kurwiszonie pomachac lopata to chociaz RAZ cos pozytecznego dla swiata zrobisz
brahi nice skillboost
I think brAhi was cheating in this game, admin should react
yeah! brAhi aka skyline kolorowe kredki :D
omg brAhi that skill :3
myszal!