#causamortis vs Grenades Galore (5885 views)

gb rAzZ
gb sqZz
gb stAR
gb chewz
gb mAv`
gb hsTE


ESL 3on3 Country Championship
United Kingdom Qualifiers - Final
27.03.12 22:30 CEST
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: ESL 3on3 Country Championship Qualifiers » Matchlink
Hosting: Electronic Sports League
Manager: Artstar (Highadmin)
Maps: Supply
Sw_goldrush_te
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 33736
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 69

Comments

gl gnominator
iwanttobelieve.jpg that gnome is playing
2 izi for gnome

AND CHEWZ OFC
Srsly?
gnome going to roll.
LU is:

gb stKz
gb mAv`
gb chewzj
Y U NO LET GNOME PLAY

:D
isn't mAv portuguese?:p
he has a uk passport i guess! and since he didn't play in an esl NC for portugal I guess he can play for uk. (though wondering about rules, does this mean if ESL hosted a 6o6 NC mav wouldn't be able to play for portugal?)
actually my passport is portuguese =D do have an english driving license. but been living here for 9 years now, did try and get portugal to play but no one decent was interested so now im repping up england!

p.s portugal will never have a nc team again.
you don't know that! what if some unknown noob signs up as capt and makes a noob team? you won't be there to stop him!
i wish my friend, i wish.
why not just make a team for it yourself? :d
can we play this tonight at about 9.15? if not thursday at the same time, mav doesn't finish work til late :<
not possible mate.. ! get gnome to play tomorrow l0l
nah we'll play it thursday then
already said it can't be played after tuesday and chewz agreed on it. besides anexis prac today and uk prac wednesday :d just take gnome i don't get the issue

e: spoke to ross and he said anexis probably won't be praccing at 22cet.. :P so 9:15 might be possible
9 tonight u mean? lets do that then, and gnome is a wet faggot who doesnt like 3o3 anymore so not possible! plus hes low hehe
it depends on whether or not razz comes online and if sqzz finishes praccing though 8d
razz is always online :s and we can make it later like 22 gmt or somethin if sqzz is praccin or whatever, need to know tho really :$ definitley cant be played on tuesday tho unless u wanna be playin it at midnight :)
"unless u wanna be playin it at midnight" :D
working till 11.30 :)
wet faggot behave
ah okay, was just wondering :P because I always recognize mAv with pt flag ^^
He's lived in the UK for more than 3 years, that makes him a UK citizen :)
Can I be naturalised as a British citizen?

If you are over 18 and have been living in the United Kingdom for the last five years (or three years if you are married to or a civil partner of a British citizen) you may be able to apply for naturalisation as a British citizen. You may also be able to apply for naturalisation if you or your husband, wife or civil partner is in crown or designated service outside the United Kingdom. Applications for naturalisation are made using application form AN.


stop talking out of your ass!
I'm pretty sure if you lived here as a child before you where 18 for 3 years you are classed as a UK citizen. I'm sure ive heard it a few times that if you have lived here as a child (under 18) for more than 3 or 5 years, you are/can apply to be a citizen
dafuq is that shit
gl Artstar <3
gnome has biggest fanbase appearantly :S :D

gl artstar!
gl Artstar bro!
hf artstar & gav
HF Jem and Gav ;D
gl sqZz,Artstar : )
gl chris :)
roStar?
are you serious? :D
its you? :D
was using the names artstar and star for like 5 years now
just havent noticed you using it :D so nvm
its just a nick anyways :~>
causa 1.06 18.84 G+

The public's opinion is pretty clear on this one
GL causamortis :D
"Directive 2004/38/EC on the right to move and reside freely"

He can actually become British citizen.

But doesn't matter, izi for #Causamortis
You have € -15.61 G+
Possible Win: € 0

:D
roStar?
no can do!
are you serious? :D
:D
it's you?!
Always me I stole artstar's place
grats for playing in team uk
I'm just glad I can help ;) if team romania didn't want me for 6o6 NC
gl razz my master !
gl realize!
gl causa
OMG Artstar OMG
Maelstrom back??!?!?
Tag causa

YOU ARE CONFUSED SIR
hf sqZz
You have € 48 on causa

Possible win: € 51.36

I don't have more cash desk so much, but I think that it will be simple cash : DDD
Played at 22:30cet

-stKz
+ hsTE`
foamea wrote 22cet to me... but will check with team anyways
I told him 22:30cet is the earliest we can play
22:30 CET and let's play this today !! :D
the portuguese in me was preventing me from doing anything decent, wp lads!
Are these pliers sharp? stARMORTIS 10 deaths without fragging

LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
3 of those deaths were selfkills
another 3 or so were jumping down to defuse main and east
1 i jumped over east to stop engi planting but i died
the rest i just lost duels :D look at my received dmg ffs i wasn't doing anything the whole game, i was just behind sqzz and razz throwing nades
Nice life bro! Acutally remembered.
says guy playing et scrims from college library
:D
BRO
IT'S A FUCKING COMPUTER LAB
OMG
FUCKING JON STARTED THIS SHIT