LEGENDTRG vs Coffee Time (10628 views)

de Ava
de Armageddon
si forsaken
de Kitt
de SYMBOL
fi Wrath
pl Baczo
pl l4z
pl Pablo
pl Santi
pl Sinnsyk
pl yumi

CB ET 6on6 SummerCup 2013
Sixth League
Grand Final

de LEGEND has to win twice!

Matchlink

1st game: 4-0 LEGEND
2nd game: 4-2 LEGEND
22.09.13 21:00 CEST
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: CB ET 6on6 SummerCup 2013 » Matchlink
Hosting: ClanBase
Manager: Sinnsyk (Requestee)
Maps: Not announced
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 10626
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 18

Comments

Pablo w finale ligii omg
Pablo w finale ligii omg
To kurwa podobnie jak ty bys zagral tylko ze wole jego ogladac niz Ciebie proste.
Pablo w finale ligii omg
Lamisz 0:1 Riskk :XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
wiesz nie gram w ET juz ale lubie zajrzeć i zobaczyć co retardy pisza
Xd
W takim razie bieganie z botem po NBSie nie nazywasz "grą"? Bo Kurwa czym innym jebany przygłupie.
Nie wiem gdzie mnie widziales idioto jebany....
gl trg

Man to watch: santi.
Gjahahahababa KURWA FUCKING JAPIERDOLE..

HOW DE CWEL NERD PEDALES CAN PALY FINAL DOBZE

ZAMKNIJ MORDE GIMBAZAS AND GL WITH NOT WINNING CHUJ W DUPE DE TLPIPA TA TWOSJA STARA DEBILES

Good luck chujmi,

JAK SIE MASZZZZ, KOCHANIE...
JACK SIE MASZZZ, KOCHANIEEEEE

POWIDZ MI, CZEMU SHIZER JESTES CWELEMMM

SIEMA SIEMA.
:XDDDDDDDDDDDDDDDD
hahahahahahahahaha
Mozna i tak... :D
Zamknij morde fuckijg cwelusss

gimbus go chuj w dupe with chujmi or chujbi tak tak tak taj tak tak






debil.
-Rayzed

+Shakerr


Legend has to win twice :S
GL&HF LEGEND
ers regelt

gl Jungs
WAS ?

Hab euch gesagt Donnerstags geht garnicht bei mir.

Not AVI!
gl symbol
GL coffee :)
GL coffe time :)
gl Pablo :XD
gl coffee 8D
gl coffeeee
omg 2 lows teams :/


" :D "
Zamknij horde hizzy dupka
Tak low... Mówi to ktoś kto dostał Frosta w niecałą minute. elo!
gl shizeR ;)
book to covertem rozjedzie
gluck book :)
re1na kebab:XDDDDDDDDDDDDDDDD
pablo jestes fajneee tutuutututut
GL CT !!
gl hf CT
gl LEGENDS :D
wchodzisz na gtv patrzysz i zas te lowy :D
Wchodzisz na gtv, patrzysz a tu nadal bustowani gracze wyzywaja innych od low ledwo składając zdanie po polsku.
Wchodzisz na gtv, patrzysz a tu kolejne madrosci nejma.
jesli to sa dla ciebie madrosci, to ja sie pytam na ktorej klasie podstawowki zakonczyles edukacje, zlamasie
gl TRG !
gl TRG :)
GL Sinnsyk i Book
You have € 27 on de LEGEND
Possible win: € 243.27

HF and make me rich shakerr + Kauby!!! ;)
You have € 79 on pl c[_]
Possible win: € 89.27

Tyle mamony, moge Wam zaufac?
LEGEND USE WILDCARD
On grand final,omg ...
added, please reschedule as soon as you can
We will find a Date Soon as possible
pierdolenie
Shut up poorlak
Wnbe croatian...
Wanted to write smth from slovenia but there was no internet.
You could not afford it. Man tell the truth...
Ye, i could not afford free wifi, true.
Anyway nice country nejm nice country really... Croatia rofl wtf =D
At least there is free wifi,unlike in slovenia :s
u mad bro :DDDDDDD mad cus no sea????
Take care, slovenian navy comes at u.
You have € 250 on pl c[_]
Bet was cancelled, you were reimbursed
plz..
Show them what you got Kitt! GL Pablo <3
- shakerr

+ Wrath (fi)
GL c[_] sinnsyk,pablo :)
do boju chlopaki! Sinnsyk moj ziom!
EASY FOR KITT
+ Kenji
no shizeR no win !!!
No Lamisz no win !!!
sh1tzer = cheater :/
jasne :DD
Na nowym AC tez zalozysz 2 konta zeby na jednym haxowac? :D Tak tylko pytam z ciekawosci :/
KIM TY KURWO JESTES ... JEBANY RANDOM BD COS PISAL HEHESZKI
Wyluzuj zwieracze, ja tylko gardze haxami :/
KIM TY WGL JESTES JEBANY NERDZIE TERAZ SCHYL SIE A WLZE CI MOJA TEGA PALE NICZYM MIECZ DO POCHWY
Kulig wsadzi tęgą pałę :XDDDDDDDDDDDDDDDDD
A moze na tym 2 koncie nie haxowal ? :XD
Tobą też gardzi, do mycia.
Nie pisalem do niego, wypierdalaj jeść.
nothing new
na benk ...
:O Final w niedziele? :D Ciekawe czy sie odbedzie :D
Po cholere skoro santi to bust xD
SAnTi?
A to dobre haha. Info z dupy wyjete...
a cos w1lko mi mowil ze Santi go bil ;XDXDDXDXD
w1lka? XD No jo, już. Dwa razy xD
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jak ja z nim szóstkę grałem to walczył z brahim o najniższy dmg...
a ty nejm na Chorwacji siedzisz ?:XDXD
kurwa ja wiedziałem, że santi skillem nie grzeszy, ale żeby aż tak?
tak jak ty Robert<33333333
Skila moze i nie mam ale od poczatku tej gry gram uczciwie! :)
a ty to kto?
pomyśl ty pierdolony imbecylu
w dupie mam niech sie przedstawi nie bede zgadywał a tak btw to nie jestem twoja matula zebys sie tak do mnie odzywal
santi bust Oo haha
- ers
- kauby
gl kenji its seems no offi tonight :DDD
Azerty can replace me.
Niech moc bedzie z wami CF time , a Shizer niech podkreci bota! GL ;]
dodaj Santiego :XDXDXD
znasz jakiegos jebanego emotikona niz te jebane xDXDXDXDXDXDXDXD buehehehehehhe <lol2>
hmm pierwsza sprawa o kogo Ci chodzi człowiecze?
<symbol> hi
<symbol> u guys allow mercs?
<symbol> kenjii and wrath
<symbol> ?
<symbol> cause 2 guys not here today

mercs are not allowed, gg wp
is it so hard to give an answer via IRC instead of posting it here to pretend to be the chef?
ist doch ganz nett und amüsierend :)
kurwo jebana, mam nadzieje, ze twojego dziadka rozstrzelali za bycie jebanym nazista
u want forfeit ?
scared to lose vs them ?
gg wp
yea rly scared... we are scared cause they used wildcard, pick this date and still cant get full lineup, we are scared
maybe read ohurcool message... we are forced for today except someone is using wildcard which we dont have anymore...

im scared for hax to the max but that is an other story...
someone, someone from ur team
Whos scared now?! Using wildcard, cause Im gonna replace someone? While we just have played against some of ur players before? Whos the scared kid now? Who isnt able to get HIS fucking lineup and use wildcard 10 mins before the match starting? U're shit lucky as fuck cause u told it an polish admin. If u wouldve told it ohurcool he didnt accept it. So next time think about ur words before complaining about smth.
1st thing I used wildcard cause we got only 3 players, 2nd thing I used wildcard 15 mins before match, 3rd thing [CB]OhurcoolOFF, 4th thing I told to ur mates before first match: "If we wont play this match now, I dont think so if I can get full LU", 5th thing I dont care about you, rly -_-
Now because I am talking u dont care? cmon, ure just a cunt. Let see if u gonna change ur lu aswell
anyway u played in 6on6 SummerCup already and u are not allowed - That told me admin :)
Then u got damn wrong information. Yes, ive played at summercup 2 months ago. Only one match,then we quitted the sc in lower bracket cause of inactivity. The admins told me, I am allowed to play as long as Im in the APL, where I am now :)

And that just proved that u are afraid to play against me and trg.
ok u got me... im scared :(
you just proved you was scared.. fucking pussy.
shut the fuck up hacker
it's the new thing faggot. suck ah ma diick. kunt.
so two years ago. more legit than ya virgin ass. bitch
2 guys in APL now.. gg wp
like 2 weeks ago gg wp, and after next 2 weeks another 2 guys (ye its 6on6, and there are still 2 last players) APL gg wp
PLS play this match, Iam looking forward to it for like 2 weeks now, rlly cant wait any longer!!
+1
jij bent toch echt een smeerlap he XD
i co cieszysz morde jebany bezmozgu
GL
avi
polak scared :D lolasoo
Cu skilldroop.
yea we are scared thats why u used wildcard at first time
sklej pizde jebany turasie
U Made my Day :{D
6 liga, a biznes jak w EC. No brawo kurwa naziści :D
zachowują się jak w 39, kurwy jebane
tylko że tym razem to oni dostaną blitzkriega :XD
You have € 332 on LEGEND
Possible win: € 1115.52
wy tego gowna nigdy nie zagracie xD
Nom :) Pierwszym razem skladu nie mieli i teraz tez. Wiec mecz sie na 99% nie odbedzie :D
A ty jestes pro gejmer i wcale nie bust, dlatego masz 10 roznych kont na cb/esl/gamestv/cf itd XDDD
Kenji hat aber schon in der 4. division gespielt diese saison :D

http://www.gamestv.org/event/41964-cat-in-a-hat-vs-sixstar-blue/
" Kenjiii Sunday, 8th September 2013 22:09
[...] Yes, ive played at summercup 2 months ago. Only one match,then we quitted the sc in lower bracket cause of inactivity. The admins told me, I am allowed to play as long as Im in the APL, where I am now :)"
"If a player is on the Allowed Players List of more than 1 clan in the cup, they are only eligible to play for 1 clan of their choice. To play for another clan during the cup they must meet the following criteria.
Their new clan are not in a lower division than the previous clan."

Hmmm I'm wondering why I even still follow the cb rules as clanleader when people are allowed to do what they want anyway
why both team could use Wildcard when this is forbidden?

We gonna speak with an admin again and sort it out.. not every rule is followed like the wildcard part in playoffs :S
cb nowadays ...

I wasn't trying to hurt your team btw in case anyone of you felt offended, I'm just pissed off that rules seem to be written just for the lulz nowadays :d
gl !
avi lOl
Avi kurwass

Prepare your dupe.for.chuj w dupe dupkass
Clanbase ftw...
I'm not sure which admin(s) you guys have already talked to, but since my word is final anyway, here is what I have to say:

1) Yes, wildcards are usually not allowed in the Playoffs stage of our cups. However, because the Summer 2013 season has no Groupstage and is Playoffs-only, we decided to give each team one wildcard. A wildcard must be used before the official match time. There is nothing wrong with one game being wildcarded by both teams.

2) No, Kenji is not allowed to play for LEGEND in this match. A player cannot play for a team in Fourth League then play for another team in Sixth League.
one Admin said he can play and the other said he cant play..

gg
will this be played ?
clanbase is still down. it seems like that this match will never be played

jeez such a wall of text

gluck kittjez ;)
Wycofuje stad cenne hajsy, czas na trzepanie dolarów w innych broadcastach.
This gonna be played? I WANT TO BELIEVE
yeah people give a fucking fuck about 2 lowish teams :S
Whish you all the best this evening LegendTrg incl. Wrath!!!

Goooood Luck !
Santa
- kauby
+ forsaken
+ armaggedon
where ettv ip plz
You have € 250 on pl c[_]
Possible win: € 470
osstatnie pieniazki na was, jak przepierdolicie to bede pierdolonym #biedakiem.et
You have € 3000 on de LEGEND
You won € 6420

thx :D!
Legend won 8:2

4:0 First Match
4:2 Second Match
nie zesraj sie
nie, mad bym byl gdybysmy trenowali ostro po 6 godzin dziennie i przegrali z minusami. Tak to tylko troche przykro mi, ze takie minusy wygraly przez glupie bledy na adlerze i froscie :(
:PP
Jungs, ich bin stolz auf euch. GZ :)
nejm zrób mi loda!
congratz!
kurwa co? xD
awsome trg !
czarny dzien polskiego e-sportu :( wszystkie polskie teamy przegrywaja w finale :( a mialo byc tak pieknie :(
isn't that a good day for dat esport?
jebany uac? ":D"
what is with UAC?
very well played KITTY
yeah... atleast i won 2 Cups in ET.. time to die and become a legend!
kurwa mac cwelus.... japierdole jebane low
Shizer niestety nie mógł wystąpić bo jeszcze mu haxa na UAC nie zupdatowali :/
Musze Cie zasmucic ale nie z tego powodu nie gral :P
tym zdaniem zasmuciles wszystkich
LOLZZZ
izi bash WP :D
Widac ze polowa z nas nie grala w ET :D