8Bits/FiF*Green* vs diversus (7888 views)

nl ins
nl jo0f
nl vaNqu1sh
be Worm
be siL
be Jere
pl buzka
pl kot
pl robol
pl rio
pl s4rna
pl wodzian
1st matchweek group B
23.02.09 22:00 CET
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: ET Masters: Division 1
Hosting: Crossfire.nu
Manager: Gero (Generaladmin)
Maps: Not announced
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 56868
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV
cz #ssx-netteam ETTV #2
By: Santa-Claus (ettvd)

ettv.ssx-netteam.cz:29001
 
50
de #andyF1 ettv Server 2
By: andyF1 (ettvd)

andyf1.servegame.com:29002
 
50
de #Outlaw.et ETTV #2
By: DeVito (ettvd)

78.46.50.168:28000
 
50
de Ana's ETTV #1 [old]
By: w0nd3r (ettvd)

ettv.evil-hannie.eu:27960
 
75
de OldMans - ETTV 1
By: 8Bits|OldMan (ettvd)

oldman.servegame.org:28001
 
30

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 156

Comments

1st ;)
All on the diversus :>
macie to wygrac chlopaki
Holy shit what a line-up for diversus :d
Holy shit what a line-up for fif green :d
gl Jere
gl kot
goodluck Jere, Worm, Ins, buzka
milion powrotow zeby diversus zagral skladem slabszym niz w EC... gdzie oic gdzii gotti?
dokladnie
??
na et.owned wasz sklad wygladal duzo bardziej okazale. a co do poprzedniego EC uwazam ze r1co>wodzian ;)
goodluck fif boys <3
You have € 15 on 8B|FiFg
Possible win: € 31.05

Gl :)
no RIGHTAWAY no win
Go get them rio + kot :D
You have € 216 on be 8B|FiFg Cancel bet
Possible win: € 572.4


HF BOYS!
AGRESJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Gl s4rna! =D
PLZ WODZIAN < R1co ? Wodzian > all zapamietaj to !

Jak chcecie wygrac zamienicie robola na kogos innego .. GL rybki !
:D?
na dIZL'a
IMO R1CO>wodzian jakos tak podobala mi sie bardzo jego gra w ostatnim EC, naprawde wysoki poziom zaprezentowal. a co do riffli w polsce sa aktywne sa tylko 2 lepsze od robola i ani wiadro ani krein raczej nie zagraja w diverusie.
daj chlopakowi szanse : P
gl jere worm :D
gl worm.
gl fif : )
gl 8B + worm
You have € 70 on pl diversus Cancel bet
Possible win: € 130.9 DIVERSUS BACK:)
kiedy et.owned bedzie dzialac ! gl diversus
gogo jere
You have € 48 on be 8B|FiFg Cancel bet
Possible win: € 84


GL WORM!
gl groentjes! jere <333333
hf diversus
gonna be a tight match, but i see green coming on top.
goe groene poeners! go!
gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3 gl worm! <3
gl kot,
Go diversus!
gl Przemyslawie <3 =D!
gogo [8bits]
jakas polska druzyna musi cos zdzialac wiec gl diversus
gl diversus, you will take it :),
gl Worm
trouwens vanq,worm,jo0f geef me shoutout!
S4rna i kot gl
kot will ego quit anyway, so all my money on ins and his mafia.
YES YES YES! GL MANNEN!
4-0 fifg 4 sure
gl both

You have € 300 on 8B|FiFg
Possible win: € 546
gl diversus
gl jere!
gl mickey
Easy for diversus
KOMAAN HE JERE!! anderlecht style 4-2 op hun doos!!
go worm go :)
sarna wont play.
If S4rna doesn't play you have no chance.
nightkiller is gonna play so no worries;-)!
I've played both teams So i gotta say that... I dont know who's gonna win :<
too easy for NETRUNNERS
nl ins is sick, getting a replacement :o)
wat heeft die kut ins dan.. hijs nerges te bereiken :S
dno, hij stuurde sms dat ie ziek was, meer niet
nl hayaa will help us out, as be spiROZE and nl Barbon our backups can't play. thx to him and gl hf all :)
gl sil be
gl green
gl diversus rozjebajcie pleps !=D go !
gl kot vanq joof worm :)
score?
2:0 8Bits after nice and close gold
4:0 for 8B
4-0 fif
ggs
You have € 2000 on 8B|FiFg
Possible win: € 3420
lol chlopaki niech kot jeszcze szybciej po mapie lata ,a reszta druzyny niech jeszcze miej na tsie sie dogaduje.
ofc
i niech jeszcze wiecej ekpertow zabierze glos!
oj widziales co sie dzialo? chlopaki z diversus generalnie byli lepsi i pobierali ale jak trzeba bylo obj obronic albo zrobic to nie za bardzo szlo
czyli byli gorsi? :D
ja bym sie nad tym doglebniej zastanowil...
cenie sobie wyzej druzyne ktora ma slabszych zawodnikow skillowo, ale gra teamplejowo i w rezultacie wygrywa mecz :)
trafna analiza.
czyli ze udalo mi sie doglebniej nad tym zastanowic? :)
...<o>...o .....o>...
.....|....<|>..<|.....
..../<... /<..../<....
a skad wiesz ze oni siedza na tsie? moze na muble xD
imo konferencje na skype cisna
nightkiller low+ max
just like i expected FiF|Green is fucking ownage

thx voor de money vanq ; )

You have € 216 on be 8B|FiFg
You won € 369.36
niewierze ;(



:/
kiepy;x
dammit jere
You have € 92 on be 8B|FiFg
You won € 157.32

thx Jere <3
Marcinku, jak mogles?