Szacunek Ludzi Ulicy vs target-zeroE (2858 views)

pl lame-ass
pl dnlame
pl syrshit
pl shited
pl stinq
nl Woody
nl Testi
de Rakji
no Zodiac
nl 7ele
10.06.10 21:00 CEST
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: CB ET 5on5 Ladder » Matchlink
Hosting: ClanBase
Manager: Woody:] (Requestee)
Maps: Radar
Bremen_b3
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 13511
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 18

Comments

gl rakji !
gl target

geen Domi?
gl wouter
ohja en ook nog gl voor wouter
GL 7ele
Its oc not ladder :)
thx for names, looks like the only thing u can do is crying
default polak gets trolled
woody just wanted to be funny -.- :D
gl target, bash those lame polaks =)
JORKE FOR PRESIDENT!! Gl zero-e
hahahah WOODD :DD
Interesting game, I'll try to figure out where those hitboxes are hidden!
aim for their ass and you'll probably shoot their head =)
gl
both look the same irl, *boom* :D
GL tele
Tele makes me punch babies
gl 7ele
gl SLU

nie dajcie dupy tym razem :xdd
gl rakji and woody :)
GL SLU & Testi :)
testi you sucks.
2-2
gl rakji
4-2 slu gg
You have € 1100 on de target
Possible win: € 1661

okfjohqghr08hasnc+tj
ggwp gl in semi final
You have € 1630 on SLU
Possible win: € 4841.1

so easy

co sie tyle jebaliscie?!!?
supply nam nie szlo dzisiaj :P
musialem sie rozgrzac
noobs
testi = fail !!!!
You have € 254 on pl SLU
You won € 754.38
expected
I know you wanted us to lose :(
couldn't care less atm, just wanted you to lose against us, wouldn't have been mad if you wouldve let boss play for us, but ok lame polaks are lame
The better team actually won, we played jack shit. WP polaks :)
wszyscy sluchacie peji?
my tylko przy nim tanczymy ^^
peja moim zyciem
nie, peja to szmata
kogo?
wyjdz z domu
parias > peja
PIERDOLI MNIE TO CO POWIEDZIAL PARIAS
i tak zjedli pejozorda :D
a wlodi mistrz!!!!!
NO PIERDOLISZ
PARIAS<PEJA
nazwa teamu mnie osobiscie rozjebala na lopatki. "SLU" no kurwa prosze was. co za mozg to wymyslil
sorry mejt ale chuj mnie obchodzi twoje zdanie? xD
idz lepiej sobie posluchaj tego bezmozgiego pseudorapera. pokolenie JP i SLU. nie mam pytan
ale ty jestes ograniczony czy tylko udajesz? bo jesli to pierwsze to jestem w stanie Cie wesprzec i zrozumiec, jesli to drugie to STFU i spierdalaj gonic lowbobow na cybergejmsie
JP JP JP
kurwa robak dzialaj
sory ale jednak wole wyjsc z domu niz gonic "lowbobow"
omg omg jaka jumpreza do 24 - mam nadzieje ze to przezyles uber pr0 real lajfie xD
skad ty kurwa mozesz wiedziec co ja robilem tamtego dnia albo dzien wczesniej... zalosne... za to ty wstajesz o 6 rano zeby sobie wejsc na gtv popierdolic komentarze i isc pograc w et
??
Well Testi, time to blame you!!! :D
le fu, had je zelf maar moeten spelen... Ik met mijn lag, was ook niet alles:(
Ik was "bezet" met mijn vriendin :D
jebac peje tylko dge molesta i HG
CHUJ MNIE OBCHODZI CO POWIEDZIAL PELSON
kim jest kurwa pelson? Nieznaczacym anonimem
obydwaj macie wiele ze soba wspolnego
Peja raper z pod żAbki proste co zakłada dziecią zimowe czapki na wiosne