Polish Game Control vs aestas (8103 views)

pl Urnnamu
pl Fanatic
pl sosi
pl ska
pl hassaN
nl saKen
nl LavOd
nl MOTiF
nl vis
nl stib
13.07.10 22:00 CEST
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: CB ET 5on5 Ladder » Matchlink
Hosting: ClanBase
Manager: fanatic (Requestee)
Maps: Supply
Sw_goldrush_te
Adlernest
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 45028
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 27

Comments

hf saken spiroze worm !
be Alvo instead of joshua
Gl Worm n co
wb worm
powodzenia fanatic
Gl aestas ;)
rumun to pizda
gl spiROZE
ska napierdalaj :-)
gl aestas <3
gl Alvo <3
gl le mad :P
gl rumun & sosi
gl pwners!
gl ska !
You have € 50 on pl PGC Cancel bet
Possible win: € 363.5 OGIEN PGC !
cos czuje wpierdol dla aestas ;s
powodzenia wonsaty kurduplu
GL PGC

You have € 44 on PGC
Possible win: € 253.88
ahahah jakis plebs kurwa 5 lat w et 5 lat dostawania w dupe od low ...
gl saken
hassan jebana cioto wypierdalaj na dwor jebany patusie i wez fanatica do kina jebane skurwysynu , wypierdalaj sprzedawac jajka na swit!!!!
Ty swoich kolegow do kina zabierasz:D????
A czy ja napisalem ze tak robie? chyba sie zle zrozumielismy.
troche kultury bo przyjdzie wonsacz i bedzie pozamiatane
RUMUN TO PIZDAAAAAAAAAAAA
worm do u like to eat worms aswell?
You have € 129 on PGC
Possible win: € 745.62

GL PGC
powodzenia sosi tlusty koltunie
jak rumun wylaczy wh bo to przseciez ettv to bedzie widac jaki wpierdol dostaje :]
jakbys randomie ruszyl dupe na lana to bys zobaczyl ze niczego niema
na lanie nikt nic nie ma wiec ma okazje sie wykazac
ogien pgc & skA !
hwdp ;o
saken noob
You have € 100 on pl PGC Cancel bet
Possible win: € 587

gl Urnnamu
WORM
ALVOOOOOOO
gl belgies!
izi aestas
OGIEN KURWAA !!
izy for worm
GL skaaaaaaaaaaaaaa
knock them down ska
gl rumunciu :*
gl saken
veel plezier tegen die cheaterkes :)
gl polish hakcerzzz
guess this won't be the lineup :P
gl aestas :P
ale wy jestescie dobzi <3
ruchy
gl vis
pak ze frits :)
gl aestats:-D NO GL 4 nerd aka stib:-P
aestas.nl wuuuut
missing some be's
2-2 adler now
gg
:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
ETTV: ska jeszcze z nimi spierdoli

:XD
gratulacje ;D!
You have € 2000 on pl PGC
You won € 5880

Not suprised, wp fanatic :pPpPpPPpppppPpPpPPpPpPpPpppppppPP
You have € 250 on pl PGC
You won € 735

danke polaks
shit team is shit
all mad :(
expected
teraz o 1 miejsce
spokojnie zagraja z nami :)
You have € 2570 on pl PGC
You won € 7555.8

polish power!
3k-->8820

wp polaks, 5on5 ladder #1 awaits =)
it is just a matter of time :d
:DDDDD
hahaha