EC Winners !!! vs Most Valuable Players (8325 views)

pl dialer
pl wiaderko
nl perfo
nl teKoa
be chry
pl numeric
gb razz
pl zMk
gb Jinosta
pl Frag'Stealer
30.09.10 21:30 CEST
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: ESL Major Series VII Qualifiers » Matchlink
Hosting: Electronic Sports League
Manager: FoaMeA (Leagueadmin)
Maps: Not announced
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 95505
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 216

Comments

gl tekoa<3
GL ECW keep up the winning spree :) also gl jinosta <3
gl ecw

tekoa & perfo :D
GL PERFO & TEKOA
GL eC;]
GL teKoa <3 and Jinosta <3
gl mvp
should be good match, gl all
maps?
"Both clans select a map from the map list before the start of the match" imo
After that @ 22 cet ecw-zero.e for EC :D
gl razz and jinosta :D
gl to my 2 brits
i can't play that early i got football
no problem forfeit is fine :D
care about your football :< u do not have to train to be good.
gl tekoa/jinosta :)
gl jinosta , numeric , zMk
GL Azatej :D so good to see you back in ET :D specced you all matches m8, was nice ownage ;) gg gl see you on msn btw the config is good :P

greetz scOw
what the fuck are you talking about?
hes a fanboy imo
mad cause you can't say mad with an a??????
lol what
us Darkuzz Thursday, 30th September 2010 00:39
lol whet
shut up you fucking retard
now that's mad with an A*
Nyu, you're alright :D
you know my style braw!
score ?
GL Frag'Stealer :D so good to see you back in ET :D specced you all matches m8, was nice ownage ;) gg gl see you on gadu-gadu btw the config is good :P

greetz numeric





sorry scOw, couldn't resist :DDD
GL numeric :D so good to see you back in ET :D specced you all matches m8, was nice ownage ;) gg gl see you on gadu-gadu btw the config is good :P

greetz knabL
GL Jinosta :D so good to see you cheat in ET :D specced you all matches m8, was nice hacks ;) gg gl see you on gadu-gadu btw the WH is good :P


greetz gunny
GL fumble :D so good to see you back in ET :D specced you all matches m8, was nice ownage ;) gg gl see you on gadu-gadu btw the config is good :P

greetz IceQ
gl perfo pwner !
<3 jinosta < 3 numeric <3 razz <3 tekoa

Gl perfo tekoa jinosta and frgstealer
go ECW

gl jin, razz, numeric :)
it's not about aim here, it's about who plays better as team and the result is obvious
lol'd at odds, gl both
Surprised at odds, just because people normally go ALL IN on azatej. Especially if they're scOw.
:S pls, I had your config but i'm on my laptop, want to test settings for a few minutes, please resend it man
All my money is on ECW, that means they'll win.
OGIEN Frag'Stealer :D

gl zMk, wiaderko, numeric i dialer :D
gl jino & razz :} should be a pretty nice match
gl jino and razz , and the whole zeroE :)
gl hf cherry & zeroE :)
gl tekoa
GL Zero Empathy !!!

You have € 60 on eu Zero.E Cancel bet
Possible win: € 229.2 :D
gl zeroE
Azatej (rifle) instead of cherry.
game will start @ 21:30
GL PolagZzzz... :D!
dialer noob!
ciekawy mecz sie zapowiada;o
GL Numeric :D so good to see you back in ET :D specced you all online matches m8, was nice ownage ;) gg (though u didn't own liek that @ cc7 ) gl see you on {insert some random messenger's name} here
btw the bot config u give me is good :P

greetz
np for tekoa pistolhero :)
razz .. NEVER go cvops on radar ! :P
Score?
3-3
You have € 10450 on eu Zero.E
Possible win: € 29469

cmon jino :%
HAHAHAHAHA 5-3 0E
You have € 100 on eu Zero.E
You won € 282
ZERO EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
You have € 453 on Zero.E
You won € 1277.46
You have € 150 on eu Zero.E
You won € 423
You have € 45 on eu ECW.
You lost :*(
Punkbuster kicked player Angel (for 1 minute) losing Key Packets 9014
end of et is coming :(

You have € 13333 on eu ECW.
You lost
dialer: I think we are doing great atm. The opponents are good,
but we are better. I expect izi bash if we play with normal lineup. 4:0 for us

roll :D
dialer

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ecw rolled hard :X

wp zeroe
:o)

gj zeroe
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
You have € 228 on eu Zero.E
You won € 642.96
dialer ty jebany skurwysynie ;/
You have € 1139 on ECW.
You lost
You have € 250 on eu Zero.E
You won € 705
now give me my vodka zmk :[