Anexis eSports vs zeroskill (8168 views)

nl Jay
be mAus
gb R0SS
gb sqzz
de FLoPJEHZ
pl buzka
pl samraj
pl zefir
pl znajda
pl bytheway
28.07.11 22:00 CEST
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: NEVO Heatwave Challenge Qualifiers
Hosting: GamesTV.org
Manager: Cherry1337 (Requestee)
Maps: Not announced
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 383325
The bets are closed.

Broadcasted by

Radio Commentary
de LISTEN TO STRAY & PHAZOR
By: Franc!s
Listen to Franc!s
Language: English
 
100

Total Slots: 100
Listener Peak: 13

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 163

Comments

GL HF
Izi4zs
hf :D
gl polax
You have € 250 on pl zs
Possible win: € 4410
izi
gl Kacper ;DDDD
ja nie gram na szczescie :DD nie interesuje mnie zwiedzanie respa przez 15 minut :D
xDDDDDDDDDDDDDD
przez 15 minut? a co chcecie wyjsc po 1. rundzie?:P // gl btw :*
twoja strata, nie bedziesz nejmem bo nie grales z anexis
HAHAHAHAHAHA
close match
You have € 1000 on Anexis
Possible win: € 1010

:DD
samraj nie bij ich za bardzo bo wyjda z serwa :D
ohoho, mAus do 300 xp dobije chyba :D
gl sqzz
gl & hf
omg is gnajda
You have € 397 on de Anexis
Possible win: € 400.97

Anexis z respa nie wyjdzie :D
You have € 10 on pl zs
Possible win: € 1000

GL xDD
GL & HF
z calym szacunkiem, za samraja robol, za zefira bam i jest szansa na opuszczenie respa , chociaz wpierdol bedzie bankowo :)
moze niech zefir zostanie a bam niech sobie na ns etpro publicu pogra
ktos mnie z topkiem pomylil a ja to termit, zefir moze lepiej tp gra, ale bam jednak lepszy aim tak mi sie wydaje, w tym meczu nie chodzi zeby wygrac :d tylko przetrwac jakis czas i kogos zastrzelic
nawet tego bym nie powiedzial ze bam ma lepszego aima od zefira
najlepszego aima ma sni przeciwko finom
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
soz termit ale nie bylem w pelni swiadom i napisalem topek ze skojarzenia :S

Dalej sadze ze zs bedzie dawac rade :)

gl
pokazales twoja inteligencje po meczu wojtus -- przykro mi z tego powodu bo myslalem o tobie inaczej -- ale w sumie mnie to jebie - lepiej teraz jak przy innej okazji
rozpierdoloned, zaloz topic na alleluja.pl
gl mAus!
XD gl zs
Topek nie gadaj glupot, bo gdyby zs sie obudzilo w koncu to i w takim skladzie spokojnie z respa by wyszli :)

go zs go !

hf jay
gl sqzz
gl gav :D
buzka zje frajerow
gl mAus, jk go fuckurself
Gl zefir Gl anexis ;d
You have € 471 on pl zs Cancel bet
Possible win: € 47100

latwe pieniadze :)
GL zs

xdddddddd!
rylbym sie jakby ZS wygralo ;D szanse sa 0.000001 % na ZS a 99.99999 na Anexis :D
po chuj komentujesz jabany haxie na wnx 64
???
reyden japa kneblu jebany nie wiesz to sie nie wtracaj ; ] slyszalem ze twoja stara tanio buraki opyla to prawda ?
Ale to bylo smutne
ja slyszalem ze suchary opylasz :O
gl gav :{D
gl Zefir
hard for anexis
ou have € 50 on zs
Possible win: € 5000
You have € 176 on zs
Possible win: € 17600
1 star?
yeah one star -- buzka
easy for the poles
gl zeroskill hf bajdewej!
too eazyyy for zs ;//
gl R0SS <3
hf samraj :D
jay most underrated player
GL zs <3
ITS TAKING ME HAYAA, HAYAA, HAYAA OFF THE GROUND.
gl zs !
jak mozna byc takim czlowiekiem, zeby zyczyc gl anexis... :C
napewno beda mieli problem z wyjsciem z respa.
ja pierdole bando kretonow spodni nie dopierzecie, kurwa taka podnieta ze omg, myslalem ze juz kurwa czas ruszyc troche mozgu i przestac pierdolic nosens na forach i czuc sie fajowo gl znajda samraj
gl Anexis!
Polacy dacie rade! :DDDD

buzka kokS!!!
SHOUTCAST IS IN ENGRISH! (can't change settings)
gl gav flop ross david & anexis
Already finished..?:D
izi for zs
gl flop :)
gl flop, sqzz & ross
score plz
decider now

(no troll)
mAus needs throwing knife , and he's the best jaymod covie ever. :DDD
Total Pot : € 383325
7th all-time highest pot on gtv lol
fi Luukku - 250,000 € on Anexis
I see :D
money was more safe than in the bank of england
xddd
low+ yes ?