Brazil vs Israel (9410 views)

br abs1
br insanity
br paQuita
br sH0ckzs
br sAbian
br tHONY
br olavoL
il alpha
il destiny
il FrAgOn
il justice
il Montage
il Ranje

CB NationsCup XV

Group A - 1st Matchweek
28.01.12 19:00 CET
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: CB ET NationsCup XV » Matchlink
Hosting: ClanBase
Manager: Thonyzim (Requestee)
Maps: Supply
Bremen_b3
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 26490
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 88

Comments

gl br!
gl israel
gl israel

omg omg alpha omg om
GL abs and sh0ckz :D roll em :D
gl shock bielano holy olavol destiny!

e: gl sabian!
grantz
s2 photo
shut up
go fuck yourself dogface
u mad cause i said shut up bro...u cant with the truth DOG FACE MOTHERFUCKER
Quoteu cant with the truth

sorry bro i dont speak turkish
gl guys..
Make it an interesting game..!
GL AMIGOS BRAZILEÑOS
NEGROS PUTOS <3
Good luck abs1,shock & destiny.

e: sabiaN ;*
vai se fuder xD

gl BRASIL... pais tropical (8)
gl brazil :)
gl brazilians. Just make sure shockz doesnt rq in the middle of the map xD
or ego
fuck off I just ragequit sometimes ":D"
GL SHOCKY!
gl my niggggehzzzzz justice & destiny
gl shock, brasil<<<<<<<<3
gl destiny mate :)
hf destiny mate ;)
Rebenta Brazil!!!
shockz gonna get raped like usual :D
gl OlavoL & sH0ckz :D
nossa nossa assim voce me mata (8) gl br!
Needs more Res0

:DDddd

Oh, and gl shockz m8
no AdoBE no win
GL sH0cksz
vamo q vamo porrrraaa!!!!
team israel is underrated. power of lag brings far
as if brazil wont lag :_D
Gl justice !
If u let shockz play ur dead! Special Gl to my little brazilian brother Olavo! :) GL Abs1
Haha, indeed. Ty mate :))))))))
o cara vai arrebentar : D

gl brazil !
Força ai Brasil...pau neles
gl br gl isr bros
you love brazil don't u xD
learn english plz
that was a well structured english sentence, but then again youre from belgium so its ok.
learn english plz
gogogogogogo il <3
só gordo peitudo no time do Brasil, se foder.
gl montagejewbro
let the lag begin
gl both :D
GL SHOCK PUTO DE LA TETA DE TU MAMA PURAAAAS FABELAS
epic lag battle
Brazil Connection vs Israel Connection hmmm ...
Gonna be a Hard batlle with Epic laggz


gl brazil :)
jogo bonito! gl abs sh0ckz
viste ke te dije ke shockz era bn cerote! xD
brasil very underrated team
No Felipe, No Bruno, No Win
abs1 gonna roll those jews
abs1 roll ur mom ass everyday dat's enough
lack of lags i suppose but should be an interesting match!
GL ISR! :D
The team is strong in Brazil, at least I know players like Vapor, abs1, tHONY, sAbian.
Now let's see if the connection will not interfere much, I'm sure will be a great game :D
izi bash for BR
izi bash for BR
gl braziiil!!!! brazilian women > *
sababa, aval lama hasemel shel hakneset?
gl isr!
gl alpha!
esses judeus tão desmerecendo nois tão desmerecendo nois tão desmerecendo nois
GL SHOCK PUTO DE LA TETA DE TU MAMA PURAAAAS FABELAS

BRASIL PUROS LOW PERO IGUAL LE GANARAN A LOS ISRAELITAS :Z
goodluck BRA !!! shockzs and abs1 and holy and sabian
gl shockz and abs1 :)
E par quebrar kuduro, vamos dancar kuduro oi oi oi oi oi oi seja morena o loira, vem balancar kuduro oi oi oi
where is dr3jew??
hf sH0ckzs and destiny :)
GL sabian & shockz
where is vane ?
where is CroZz ask you? :D
shock muy lowwwwwwwwwww <3
gl
gl montage
gl & hf Brazil!
manda um bejo seus gordo...hayhahauha
gl shocksz, thony paquita
gl gal + lior
where's salvador?
israel gonna lose cause they are shit
dont be mad for quit :<
GL montage and destiny
gl montage
gl brothers
~~~peidei~~~
gg..
26 71 AWW YEAH
WTF !!!
Viewer Peak: 88
CAPITAO NASCIMENTO PORRAAAAAAAAAAAA
volta para a toca!!!porraa!!
: D o et com Karias a capitao meu deus como isto virou..