Vicious and Evil vs 1stCav eSports Club (6679 views)

fi twidi
fi Lettu
fi Iron
fi kapaa
fi chmpp
pl boski
pl errol
pl miks
pl Dolar
pl voiler
30.03.10 21:00 CEST
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: ESL Major Series VI Qualifiers
Hosting: Electronic Sports League
Manager: guffy (Requestee)
Maps: Radar
Sw_goldrush_te
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 35418
The bets are closed.

Broadcasted by

Enemy Territory TV

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 55

Comments

go IRON go! ;)) :D
errol =)
You have € 573 on eu vae Cancel bet
Possible win: € 951.18
gl Arachna
OFFICE
o pienionzki walka!
HF errol...
izi for vae
COME ON CZAREK!!! I BELIEVE IN YOU! USE THE FORCE! <3 :D
gl visjes & evil <3
i hope everyone will enjoy watching this match
kto dodal na gtv? VOILER
Manager: v0iler (Requestee) ! ! ! ! ! !


invitium pozdrawia
jednak jestes idiota
;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
XD
:XD
A GDZIE KOPIRAJTSY, SYNU
;:XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
"invitium pozdrawia" nie staraj sie wypowiadac za mnie
Widze bezpodstawne pretensje o cos na co wplywu nie mialem.
rozmawiamy teraz o czyms innym jezeli chcesz rozmawiac o squirtle to kiedy indziej poprostu troche mi ciebie zal ze najezdzasz na swojego bylego kumpla z inv bo co gra o pieniazki?? zazdroscisz mu czy jak niech ma niech sobie gra nawet niech samolot dostaje na przeloty :D ale jedno ci musze przyznac ze mu ego troszke poszlo do gory, ale to nie jest powod zeby ponim jezdzic rodia za wzgledu na przeszłosc
Nikogo nie zjechalem xd. Czysty zart a tu syriusz biznes X], poza tym ten czlowiek ma troche pretensji o cos czego nie robie wiec?
No dobra moze tam macie porachunki jakies juz w to nie wtryniam, ale przyznaj ze to zdjecie nie bylo czystym zartem, ale kryla sie lekka dygresja?. Wiec wychodzi w sumie ze moja poprzednia wypowiedz nie byla taka bledna :DD
Cos w tym stylu :d
wez kurwa ryza i pierdolnij rodii z kopa to zamknie twarz, ja bym tak zrobil :DDDD
hahah, a te chuje nie maja poczucia humoru :DDDD
17:56.22       +trausi: [15:27] <Cav|Czarek> ze nie gram mixow
17:56.22       +trausi: [15:28] <Cav|Czarek> nie gram ani publickow ani mixow
17:56.22       +trausi: [15:28] <Cav|Czarek> z devilry tylko gram i zapamietaj to
easy for iron!
only reason I'm gonna watch this shiat :o)
gl errrrrrol
GL ERROL
powodzenia ;)
wp
wp
gg
zajebiscie panowie
and now we're seeing who should get direct invite :D
they're not worth it.
You won € 61.2
lol
You have € 10 on pl 1stCav
You won € 61.2
You have € 1072 on eu vae
You lost

great success!
You have € 21 on 1stCav
You won € 128.52

DOBRZE !
were vae playing bad or are 1cav just good?
I know they arent good but we are just fucking horrible atm
both
we were fucking terrible :D

gotta give them credit for good team play and tactics though
No Rk, no WIN!
vae direct EC invite?
You have € 112 on pl 1stCav
You won € 685.44
How is this possible?
You have € 1000 on eu vae
You lost
gg
great i finally won some money last few days, so today i decided to play safe odds now, for once. and what happens?? ...
i fucking forgot to bet :(
heh?:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
ET is full of suprises atm
+1
You have € 50 on pl 1stCav
You won € 306
:D?
apparently this game is now for all aim & nobrain now.. spam gone , rifle fucked , so awesome
:D:D:D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D:D:D::D:D
r_whinemode 1
haha nerd getting mad because he's getting owned by every1 these days D:
hahaha : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD !
LOL WAT?
vae eu 1.20
6.12 pl 1stCav
You have € 50 on pl 1stCav
You won € 306
You have € 500 on 1stCav
You won € 3060

=) thx boys
rofl.
lol all oldschool teams are losing
You have € 1476 on vae
You lost


fu :)
WAT???

gonna watch replay now
nice =)
KTO CIE KURWA NAUCZYL GRAC VOILER NO KTO
You have € 158 on pl 1stCav
You won € 966.96

Dobra RObota
what the fuck.
expected
makes you wonder about EC :_D
what does it make u wonder?
must have missed this reply, anyway, strange to give them a direct invite if they lose to this team ( no offense )
You have € 100 on pl 1stCav
You won € 612
wonder why that many fins placed their bets on 1stCav. dont believe in finnish strenght? :-)
Some guys knew that VAE hasn't succeeded so well in pracs.
You have € 1000 on eu vae
You lost

You have € 406 on pl 1stCav
You won € 2484.72
WAT