Belgium vs Austria (11241 views)

be Kevin
be lio
be mAus
be dAv1d
be jetro
be vila
at blizzardx
at beAsty
at Tamschi
at xXx
at rapture
at xet
at v1ech
Group A
17.07.08 21:00 CEST
Status:Finished
Get Button LinksHTML:
BBCode:
Game: et Enemy Territory
Rating:
League: Crossfire Nationscup
Hosting: Crossfire.nu
Manager: mUnduS (Generaladmin)
Maps: Radar
Supply
On Demand Watch this Match now.

Total Pot: € 59609
The bets are closed.

Broadcasted by

Radio Commentary
cz TeamPlay Radio
By: smOke
Listen to smOke
Language: Czech
 
250

Total Slots: 250
Listener Peak: 17

Enemy Territory TV
de ## -HoheLuft- ## | ETTV #2
By: blAckmAmbA (ettvd)

84.201.7.27:31000
 
80
de #9th-Dimension [ETTV]
By: mUnduS (ettvd)

78.46.89.18:30000
 
50
de #andyF1 ettv Server 1
By: andyF1 (ettvd)

andyf1.servegame.com:29001
 
75
de #fayntic ETTV 2
By: h3ll (ettvd)

ettv.h3ll.name:29010
 
50
de #GMW`ETTV4
By: Trubel (ettvd)

212.43.81.23:27969
 
125
de #LoFT ETTV1
By: benJi (ettvd)

88.198.7.203:27951
 
100
de #RoN.et'ETTV/#1?
By: sc0rpi0n (ettvd)

85.131.163.204:27980
 
100
de Ana's ETTV #3 [old]
By: Anaconda (ettvd)

ettv.evil-hannie.eu:27980
 
50
de homeofhosts.com #2
By: Broodman (ettvd)

ettv.homeofhosts.com:27961
 
50
de OldMans - ETTV 3
By: 8Bits|Skydriver (ettvd)

oldman.servegame.org:28003
 
30

Total Slots: Auto
Viewer Peak: 212

Comments

hf gl

greetz to at xXx
Gl Be :)

XAV !!! xD
gl BEL :]
gl be^!
go austria!
easy for Belgium =)
gl xAv
4:2 for be
You have € 5 on AUT
Possible win: € 382.4
rolf xD
Gl xXx :)
no rapture = no win so money on BE
gl spion v1ech beasty
no healer no win

ez bash for BE
lu be?
gl aut
You have € 0.00
gogo xxx :D
gl be
iZi bash 4 belgium

Belgian line-up?

gl Belgium
hf be
gl AUT :)
easy win for anaconda ;XD
np 4 mAus & lio!!! :D

gl beAsty and xXx ;)
WAZNT BLIZZART BUSTET????
lineup will be announced wednesday, not earlier

k thx

<3
xet <3
BEL FO SHO
gl mAus <3
APPEL FOR BELGIUM!!!!!!!
gl be !
easy for Belgium !!
Arty op da kruispunt en NP! go belgië!
gl beestjes
maus david xav kevin lio jetro
sander XD
Bel have crushing lineup : P
Bel = NC winner

mAus , dAv1d and lio @ rofl aim
np4belg

but i hope that aut win :D
gl austria
you'll need it ;)
no jaN no win
no scorch no win
lol
hey quinne! :D dachte du bist gestorben. Was geht ab. Wie gehts dir und ekrem so :P
ekrem abeitet jetzt, hab leider schon lang nix mehr gehörrt.

Ich zocke noch hin und wieder, sind ja jetzt ferien :D
Und was geht bei dir so? Warum bist noch immer in keinem nationalteam ^^
bin ich eh. CB NC Team. Leider hat day_ vergessen uns einzutragen un wir haben ned gezockt ^^ Aber drin bin ich. Ansonsten läuft ned viel, ich zock mehr CSS als ET. Wir müssen mal wieder zocken du ei :D
+1
gl rouxtard, gl mon davke <3
mundus admin

fun garantied
only added the match here ... EPICFAIL
izi win 4 anaconda and gogo mAus
gl ösis
idk how they will play (at) no spion no potter
i guess there wont be much more than perhaps some mix...

nobody of the guys that wanted to play seem to care...
izi for xxx the haxer
go go rouxtard de merde <3
Stop mass effect et SSBB xAv et va faire tes rifles tel THE MASTER OF OBVIOUS.
gl be
hf david : >
easy bash for belgium.mAus & lio hf and gl ;p
maus sucks
gl liio and xXx
nice be lineup
austria = germany fck 4 them!
izi for be, gl
np 4 mAus, dAv1d & lio! :D
be + mAx would be ownage
alles geven eh krul
very nice lu be
Nice lineup. Good luck .be
You have € 5 on at AUT Cancel bet
Possible win: € 203.6

GL AUT
:D
gl dAv1d !!
no way from mAus :D GL & HF... That will be a great match
gl BEL :) need vila :| we are waiting for n1 match :D hf gl
haha sander :D
gl kev & jatromonster
You have € 566 on at AUT Cancel bet
Possible win: € 13085.92
GL BOTH, JETRO PLAYING WTF
wtf...9th @ aut xD just to say lol....gl lio...xD will be izi
Sag einfach nur Gusch du emo verschnitt
Schnauze benje dich hat keiner gefragt!



gl Team aut
austria will be in very good need of that 7th guy on the lineup xd)
np4 viechnator
gl mAus dAv1d !
u dont seem to understand mAus never need gl, he only need hf
gl be
gl belgium :)
AUT

MAIKL
KAOC
KAILY
DARKY
N2Y
DAY_


all retired...so we see new record times from BEL :°(



gl BEL hf mAus:)
gl BELgium :):):) hf mAus , dav1d :):):
Veel plezier Davidé
We need mesqi.
You have € 1600 on at AUT Cancel bet
Possible win: € 20576

rapture > mAsu
Yeah but rapture < mAus
hf david, maus :)
gl belgium!
GL BEL :)
wildcard imo
gl @ Team AUT
mkay
final will be BE VS GER for sure
gl Daaf
gusch xD ihr spasten xD
wtf worst game i ever played..
but i think we are still able to place 2nd in our group :o

gl be 4:0 aut
wp bel

as once again austria was not able to set some lineup and train anything... this was sad but true the best lineup austria had atm :D

it's nice of you to actually field a lineup instead of giving forfeit

gg's btw, and you shouldn't take my arrogant remarks too seriously,

grtz

- Kevin
hf with your movie frags ;P
we already thought we would have to use wildcard.. but thanks to anaconda who allowed us to play with any austrian player we want to <3
gl for u in upcoming matches
Well I'm planning on making a minimovie ( nationcup frags only )

should get some more people and make a decent movie tbh
Don't include those airstrike kills plx.
sure?
not sure tht belgian LU trained or smth neither ^^
i know that this is a pritty nice lineup with most guys that have played together for a long time...
not to mention that they all are highskilled and experienced in eurocup and everything thats got a name...
after xet told us he would have to leave right after we have pracced 1 war and 5 mins befor the game, i knew that finally a lineup of lowplayers would remain :>

i wish bel good luck in the NC

i guess i wont be able to play anymore... i m off to egypt on friday :)
gl be
Kevin ownage with support fires ;) gg
i enjoyed the game!
probably wont be able to play for Austria anymore - holiday incoming..

anyway gl team austria!
fuck yea i wonn::D:D:D You have € 10 on be BEL
You won € 10.9 tnx BEL:P
gg
You have E 320 on BEL
You won E 348.8